منو

اعزام 71 دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک به مناطق سیل زده رفسنجان

معاون برنامه ریزی و بودجه فرمانداری رفسنجان از اعزام 71 دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک به مناطق سیل زده به این شهرستان خبرداد و گفت: این کمک ها از سوی شرکت مس به منظور امدادرسانی به مناطقی که بر اثر سیلاب دچار تخریب و آسیب شده اند است.

۰۸ مرداد ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، محمدرضا رحمانی با اشاره به اینکه با ورود سامانه بارشی از روز چهارشنبه هفته گذشته که به برخی مناطق شهرستان صدمات جدی بر اثر سیل اب های مخرب وارد کرده است اظهار کرد: به منظور امداد رسانی به مناطق سیل زده، با همکاری شرکت ملی صنایع مس ایران، 4 دستگاه بولدوزر، 11 دستگاه لودر، 2 دستگاه بیل مکانیکی، 5 دستگاه تریلر، 3 دستگاه کمرشکن، یک دستگاه گریدر، 5 دستاه جرثقیل، 13 دستگاه خودرو پیکاپ، یک دستگاه مکنده آب و 16 دستگاه کامیون ارسال گردید.

وی خاطرنشان کرد: سیلاب به زیرساخت های جاده ای، آب، برق، گاز و دیگر تأسیسات و منازلی که در مسیر سیلاب بودند آسیب وارد کرده که با همکاری سپاه، هلال احمر، فرمانداری، شهرداری، نیروهای جهادی و غیره سعی در رفع مشکلات و آسیب های وارده هستیم.

رحمانی گفت: همچنین بین اهالی سل زده در رفسنجان 1500بطری آب معدنی و 3000 پرس غذای گرم توزیع شد و این توزیع ها امروز و فردا هم ادامه دارد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 13 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.