منو

رفع آبگرفتگی تمام معابر شهری/ بیش از 80 درصد آب زیرگذر مرکز رفسنجان تخلیه شده است

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان درباره آخرین وضعیت آبگرفتگی و تنظیف معابر رفسنجان از سیلاب اخیر گفت: در حال حاضر آبگرفتگی تمام معابر رفع شده و در حال جمع‌آوری گِل و لای ناشی از سیلاب در معابر شهر هستیم و تنظیف برخی معابر نیز آغاز شده است.

۱۳ مرداد ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، مهندس محمدعارف پوراسدالهی اظهار کرد: با توجه به اعلام قبلی سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های جوی، پیش‌بینی‌های لازم انجام گرفت و کلیه‌ اکیپ‌های حوزه خدمات شهری برای رفع مشکل آب گرفتگی در شهر رفسنجان بسیج شدند اما حجم آبگرفتگی و سیلاب خارج از تصور شد و همه شهر را فرا گرفت.

وی با بیان اینکه بارش اخیر در ۵۰ سال گذشته بی سابقه بوده است، از تداوم عملیات بازگشایی معابر در نقاط آسیب دیده از جمله شهرک فرهنگیان توسط تجهیزات و ماشین آلات شهرداری خبر داد و افزود: با تلاش بی وقفه و شبانه‌روزی نیروهای شهرداری و تغییر مسیر سیلاب در برخی نقاط شهر از خسارت بیشتر به منازل مردم جلوگیری شد.

مهندس پوراسدالهی یادآور شد: تمامی نیروهای خدمات شهری، فضای سبز، آتش نشانی، حمل و نقل، سازمان عمران، شهرداری های مناطق و پایگاه بسیج مقداد شهرداری در پی سامانه بارشی و سیلاب و آبگرفتگی معابر در هفت روز گذشته در حال خدمت‌رسانی به مردم محلات سیل زده هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان درباره آخرین وضعیت آبگرفتگی و تنظیف معابر رفسنجان از سیلاب اخیر خاطرنشان کرد: در حال حاضر آبگرفتگی تمام معابر رفع شده و در حال جمع‌آوری گِل و لای ناشی از سیلاب در معابر شهر هستیم و تنظیف برخی معابر نیز آغاز شده است.

مهندس پوراسدالهی عنوان کرد: با توجه به گستردگی حجم کار، نیروهای کمکی از استانهای تهران، خراسان رضوی، هرمزگان، اصفهان، قزوین و همچنین نیروهایی از شهرداری‌های کرمان، انار و کشکوئیه به همراه بسیج، سپاه و ارتش به کمک شهرداری رفسنجان در تنظیف معابر و جمع‌آوری گِل و لای آمده‌اند.

وی بیان کرد: پس از جمع‌آوری گِل و لای ناشی از سیلاب، شستشوی همه معابر شهر با خودرو‌های آتش‌نشانی، تانکرهای آبپاش و تانکرهای سمپاش توسط نیروهای جهادی و مردمی انجام خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان در خصوص وضعیت زیرگذر میدان شهید سلیمانی گفت: در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد آب درون زیرگذر تخلیه شده و کار به صورت مداوم تا تخلیه کامل آن و پس از جمع‌آوری گّل و لای و سپس تنظیف و بازگشایی زیرگذر ادامه دارد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 5 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.