منو

شهرداری رفسنجان میزبان مرحله استانی ششمین جشنواره ملی« فانوس»

معاون هنری شهرداری رفسنجان از برگزاری مرحله استانی ششمین جشنواره ملی« فانوس» به میزبانی شهرداری رفسنجان خبر داد.

۲۶ مرداد ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، سید محسن سجادی با بیان اینکه ششمین جشنواره ملی« فانوس» در پنج بخش ویژه هنری و 25 رشته تولیدات هنرمندان را دریافت می‌کند، گفت: این رویداد بستري مناسب براي بهره‌مندي از ظرفيت هاي بي‌بديل فراهم آمده از حماسه هشت سال دفاع مقدس محسوب شده و موجب ارتقاء كمي و كيفي توليدات هنري و سينمايي و كشف استعدادهاي بومي به ويژه هنرمندان جوان، متعهد و انقلابي شده و به ايجاد رقابت و انگيزه در بين آنان می پردازد.

معاون هنری شهرداری رفسنجان با بیان اینکه شهرستان رفسنجان در دفاع مقدس جزء پیشتازان و سرآمدان بوده و قطعاً در بخش هنری نیز هنرمندان این خطه حرفهای زیادی برای گفتن در این جشنواره خواهند داشت، گفت: نقش بنيانگذاركبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) در دفاع مقدس، نقش مردم در دفاع مقدس، نقش بسيج در دفاع مقدس، شهيدان، جانبازان و آزادگان، رزمندگان و ايثارگران دفاع مقدس، خانواده‌هاي معظم شهدا، جانبازان،آزادگان، مدافعان حرم و وطن و نقش زنان در دفاع مقدس از موضوعات این جشنواره است.

وی با اشاره به اهم بخش‌های جشنواره تصریح کرد: بخش هنرهای نمایشی شامل تئاتر صحنه اي، تئاتر خياباني، متن نمايش‌نامه، بخش هنرهاي تجسمي شامل عكس، نقاشي ديجيتال ـ نقاشي دستي، طراحي پوستر و بيلبورد، مجسمه سازي، خوشنويسي نستعليق، بخش فيلم و سريال شامل سريال داستاني، فيلم داستاني بلند و كوتاه، تله تئاتر، انيميشن، مستند بلند و كوتاه، نماهنگ، بخش موسيقي و سرود شامل موسيقي باكلام و بي كلام، سرود دانش آموزي و همخواني، بخش راديويي شامل نمايش راديويي، پادكست و بخش آزاد شامل متن نمايش‌نامه، عكس، نقاشي ديجيتال، نقاشي دستي، طراحي پوستر و بيلبورد، فيلم مستند بلند و كوتاه، نماهنگ، موسيقي با كلام است.

معاون هنری شهرداری رفسنجان با دعوت از هنرمندان و علاقمندان به حوزه دفاع مقدس برای مشارکت فعال در جشنواره، اهدای لوح تقدير، تنديس جشنواره، هديه نقدي از ١٠ تا ٥٠ ميليون ريال و راهيابي به مرحله كشوري را از جوایز این جشنواره عنوان کرد و افزود: آئین اختتامیه مرحله استانی ششمین جشنواره ملی«فانوس» به میزبانی شهرداری رفسنجان در مهرماه برگزار و افراد برگزیده در بخش‌های مختلف معرفی و به جشنواره ملی «فانوس» که آبان‌ماه در استان اصفهان برگزار خواهد شد معرفی می‌شوند.

شایان ذکر است، علاقمندان برای ثبت و ارسال آثار به ششمن دوره جشنواره ملی «فانوس» می توانند تا بیستم شهریور ماه به نشانی www.sarbaz-vatan.ir مراجعه و جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره ٣٢٧٢٤١٤٨-٠٣٤ تماس بگیرند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.