منو

رئیس سازمان هواپیمایی کشور: صنعت رفسنجان در حوزه صنعت هوایی ورود پیدا کند

محمدی بخشی با توجه به اینکه در حال حاضر صدای هواپیما در هر منطقه الفبای آبادانی است ،گفت : صنعت رفسنجان با وجود پتانسیل عظیمی که دارد چند هواپیما به مردم این شهر بدهکار است ،صنعت رفسنجان پای کار بیاید و نگران تحریم ها نباشد ما کمک خواهیم کرد.

۱۱ آبان ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، عصر امروز یازده آبان جلسه بررسی مشکلات شهرستان رفسنجان با حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اسلامی ،تعدادی از مسئولین کشور، استان کرمان و شهرستان رفسنجان برگزار شد.

محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشور در ابتدای این جلسه اذعان کرد : در سال های گذشته شاهد ورود عملیاتی و میدانی کمیسیون های مجلس به موضوعات اجرایی کشور نبودیم که اکنون شاهد اینگونه کارهای میدانی هستیم .

وی با اشاره به اینکه خداوند را شاکریم که مجلس شورای اسلامی سیاست های خوبی در حوزه ریل گذاری برنامه  هفتم انجام داده است ،گفت: یکی دیگر از سیاست های برنامه هفتم، توسعه فرودگاه های کشور است که اکنون ۵۳ فرودگاه حوزه مسافر بری ، ۷ فرودگاه درحدر نفت و ۲۰ فرودگاه درحوزه نظامی در سطح کشور فعال است .

محمدی بخشی با اشاره به اینکه توسعه فرودگاه رفسنجان از لحاظ اقلیمی و سیاسی حائز اهمیت است، بیان کرد:افزایش پرواز های داخلی و فعال شدن پرواز های اعتبات فرودگاه رفسنجان در الویت قرار دارد البته یکی دیگر از الویت های مهم فرودگاه رفسنجان تکمیل تجهیزات و نوسازی ساختمان فرودگاه است .

وی با توجه به اینکه در حال حاضر صدای هواپیما در هر منطقه الفبای آبادانی است ،گفت : صنعت رفسنجان با وجود پتانسیل عظیمی که دارد چند هواپیما به مردم این شهر بدهکار است ،صنعت رفسنجان پای کار بیاید و نگران تحریم ها نباشد ما کمک خواهیم کرد.

حمید سیدی  مدیرعامل شرکت فرودگاه های عنوان کرد: اخرین اقدامات بهسازی و نوسازی فرودگاه رفسنجان در سال های ۸۲ و ۸۴ انجام شده است که نزدیک به بیست سال از آن زمان میگذرد که اکنون سیستم امنیتی و ایمنی نیاز به باز سازی دارد .

وی افزود : در سه ماه گذشته پنج میلیارد تومان برای بازسازی فرودگاه در حوزه ایمنی رفسنجان اختصاص یافته بود که اکنون پنج میلیارد دیگر برای تکمیل و تجهیز سیستم امنیتی فرودگاه رفسنجان اختصاص خواهد یافت .

سیدی اظهار کرد : هر چهار فرودگاه در استان کرمان با همکاری مردم تاسیس شدند و اکنون نوبت دولت است در راستای توسعه فرودگاه ها تلاش کند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 1 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.