منو

چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان آغاز به کار کرد

 چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان با حضور بیش از 20 تیم تولید محتوا در محل سالن سینما آزادی سرچشمه امروز چهارشنبه آغاز به کار کرد.

۲۵ آبان ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، جعفری دبیر کشوری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج روز چهارشنبه در آیین آغاز به کار این رویداد و رقابت سه روزه در محل سالن سینمای آزادی شهر سرچشمه رفسنجان اظهار کرد: از مجموعه حرفه ای و بدون تملق مس سرچشمه که به این رویداد ورود کرده قدردانی می کنم.

وی افزود: 791 تیم در قالب 4 هزار نفر در سراسر کشور رقابت شان امروز شروع می شود و بدون استراحت 48 ساعت در حوزه های بازی های ویزه تلفن همراه ، انیمیشن و موشن گرافی به رقابت می پردازند و منتخبان به مرحله فینال کشوری که یک ماه آینده برگزار خواهد شد راه پیدا و رقابت می کنند.

جعفری ادامه داد: کرمان به پایتخت انیمیشن ایران تبدیل شده و تیم هایی که در بخش بازی های تلفن همراه موفق به کسب رتبه برتر می شوند برای تجاری سازی محصولاتشان مورد حمایت قرار می گیرند تا کسب و کار جدی داشته باشند.
وی تصریح کرد: 30 درصد جوایز ملی را هر سال توسط تیم های تولید محتوای استان کرمانی به خود اختصاص می دهند که امیدواریم امسال هم این جوانان جوایز ملی را به دست بیاورند.

جعفری تأکید کرد: زبان ارتباط با مخاطب تولید محتوای دیجیتال و انیمیشن است که امید واریم مسئولن از این بستر استفاده کنند.

سرهنگ حسین باقری مسئول سازمان فضای بسیج استان کرمان هم در این آئین اظهار کرد: جنگ سایبری که دشمن علیه ایران شروع کرده است با هدف تکه تکه کردن ایران است نه دفاع از حقوق زنان زیرا که در دنیا عربستان که منشا آغاز این جنگ است خود به زنان کشورش بها نمی دهد.

وی افزود: حفظ خون شهدا و خون شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی با تولید محتوا در بستر فضای مجازی است تا بتوان با التهابات ایجاد شده توسط دشمن مقابله کرد، با استوری های به حق آرشام ها، محمدرضاهایی که در جنگ رسانه ای شهید می شوند می توان دشمن را ناامید کرد.

سرهنگ باقری با اشاره به اینکه در رقابت های استانی تولید محتوا در سرچشمه 5 تیم در حوزه نرم افزار، 4 تیم در حوزه بازی های تلفن همراه و 11 تیم هم در بخش انیمیشن شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته از سه رشته دو سکوی قهرمانی نرم افزار و انیمیشن متعلق به جوانان تولید محتوای استان کرمان شد.

سرهنگ محمد پساوند فرمانده سپاه رفسنجان هم اظهار کرد: رویدادهای تولید محتوا در جنگ رسانه ای گره گشا ست و دشمن در جنگ روایت ها قسم خورده تا ایران را براندازد که این رویدادهای تولید محتوا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان تا بن دندان مسلح است.
وی از حمایت های شرکت مس از رویداد حاضر قدردانی کرد که همیشه پای کار است.

حجت الاسلام اصغر عسکری امام معه رفسنجان هم در این آئین اظهار کرد: لازم می دانم که یادآوری کنم در برنامه های مختلف، انرژی پیشران برای انجام امور داشته باشیم که اگر نباشد برنامه ها تقویت نمی شود و انگیزه ها کاهش میابد و آنطور که باید کار به خوبی انجام نمی شود و ما بهترین مشوق را می توانیم از آموزه های دینی داشته باشیم.

وی در ادامه به جنگ دشمن علیه ایران اشاره کرد و افزود: دشمنان اسلام بی نقاب و بی پرده به میدان آمدند تا انقلاب اسلامی را به زمین بزنند و در فضای مجازی این رزمگاه و میدان نبرد از تمام تلاش خود استفاده می کنند لشکرهای سایبری دارند که تولید محتوای دروغ و کذب می کنند.

حجت الاسلام عسکری تصریح کرد: این ها دروغ هایی ( اِفک) می گویند تا انسان را از انگیزه و ادامه کار و زندگی باز دارند که تاب آوری ملت ایران در این جنگ رسانه ای ارزشمند است؛ و دشمن و اسرایلی ها با راه انداختن این جنگ شدید و ترکیبی که همه ارکان را به کار گرفتند در حال حاضر تعداد کمی را در خیابان های ایران می بیند و پشیمان است.

وی تصریح کرد: دوران دفاع مقدس ما با دنیای کفر می جنگیدیم که بر ما تحمیل شده بود، ایران در این مبارزه ایستادگی کرد، لذا جریان های درس آموزی برای انسان های با بصیرت و خردمندان است.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: پشتوانه عالم اعم از کافر، مشرک، حیوانات و تمام کائنات خداوند است اما معیت و همراهی ویژه به مومنان دارد.

وی افزود: شما تولید کنندگان محتوا که در این جنگ سایبری هستید این انرژی پیشران و همراهی ویژه را با خود داشته باشید و با تمام توان و استاده از علم و استعدادهای فراگیرتان در این عرصه و مدان ورود کرده تا پیروز میدان شوید.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − یک =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.