۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹

لینک کوتاه: https://istarnews.ir?p=10641


پایان کار چهارمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان

چهارمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان با معرفی تیم های برگزیده به کار خود پایان داد.

به گزارش ایستار، آیین اختتامیه چهارمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سالن سینمای آزادی سرچشمه رفسنجان برگزار شد.

باقری مسئول سازمان فضای بسیج استان کرمان هم در این آیین با اشاره به اینکه یکی از شاه کلید های مهم مقابله با جنگ روانی دشمن نهضت تولیدمحتوای فاخر و اثر گذار و محتوای انقلابی است که در قالب هنر به جامعه عرضه شود،اظهار کرد: این رویداد نماد حضور و اتحاد ِ افسران جنگ نرم استان در جبهه جنگ روانی دشمن است که 26 تیم در قالب 114 نفر در این رزم گاه رقابت کردند.

سرهنگ باقری افزود: ِ700 اثر مردمی هم در این رویداد رقابت داشتند که 14 اثر برگزیده شدند ضمن اینکه این رویداد در قالب سه بخش نرم افزار، بازی تلفن همراه و انیمیشن برگزار شد که سال گذشته از این سه رشته تیم های تولید محتوای استان کرمان در دو رشته سکوی قهرمانی را کسب کرد.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد:کرمان به پایتخت انیمیشن ایران تبدیل شده است.

حسین ساجدی روز جمعه در ادامه آیین اختتامیه اظهار کرد: اینترنت با فورجی سرعت حداکثر 60 مگابایت دارد اگر به فیبر مجهز شود 600 گیگابایت در ثانیه سرعت اینترنت افزایش می یابد.

وی افزود: دیتا سنتر خوب هم نیاز است تا بتوانید از فضای ابری استفاده کنید که در این رابطه با بخش خصوصی رایزنی کردیم تا بتوانیم به جوانان در عرصه تولید محتوا کمک کنیم.
ساجدی ادامه داد: اگر بتوان شرکت های بزرگ استان را در بحث ساخت دیتا سنتر در جنوب شرق کشور ترغیب و حمایت مالی ان ها را که سرمایه گذاری نیاز دارد جلب کرد جوانان متخصص به کار گرفته می شود.

وی اظهار کرد: در بحث سواد رسانه کاری در فرهنگ اندیشه اسلامی انجام شده و کتاب لایک ممنوع تدوین و‌چاپ شده که جوانان تهیه کنند تا این غفلتی که سالها شکل گرفته جمع شود و به سمت قله مرتفع صعود کنیم و دشمن را به زمین بزنیم.

ساجدی افزود: برای موفقیت در تولید محتوا باید استراتژی قوی را تدوین و هدف گذاری کنیم تولید محتوا باید ذهن مخاطب را درگیر کند و اگر این درگیری ذهنی منجر به ارزش افزوده شود مطلب است.

وی افزود: باید همزمان برای رسیدن به قله مطلوب انقلاب اسلامی حرکت کنیم البته از راه های مختلف و متناسب با مخاطبان و بر اساس سلایق موجود در جامعه.

ساجدی خاطرنشان کرد: دشمن و نظام سلطه علاه بر افکار عمومی خواص را هم هدایت می کنند که در راستای خنثی کردن عملیات روانی و جنگ ترکیبی دشمن باید جوانان را در تولید محتوای دیجیتال موثر کمک کرد.

در پایان این آیین از تیم های برگزیده در چهار بخش؛ پویانمایی، نرم افزار، بازی و موشن گرافیک به شرح ذیل تقدیر شد:

رشته پویانمایی:

مقام اول تیم آرمان عزیز از کرمان
مقام دوم تیم انیماتورهای عادی از کرمان
مقام سوم مشترکا تیم های رویان بسیج دانشجویی و ققنوس کرمان

رشته نرم افزار:

مقام اول تیم قهار از کرمان
مقام دوم تیم بسیج کارگری مس سرچشمه از رفسنجان
مقام سوم مشترکا تیم های شهید ستاری رفسنجان و سرباز گمنام از کرمان

رشته بازی:

مقام دوم تیم جهان نسل سایبری از کرمان
مقام سوم تیم ایران از کرمان

رشته موشن گرافیک:

مقام اول تیم کریم اهل بیت از رفسنجان
مقام دوم تیم آبی مدیا