منو

امام جمعه رفسنجان مطرح کرد:اذعان رسانه های اسرائیلی به تغییر رژیم اسرائیل

امام جمعه رفسنجان گفت :روز قدس یک جریان سیاسی برای جلوگیری از گسترش حاکمیت رژیم صهیونیستی در منطقه است.

۲۵ فروردین ۱۴۰۲

 

به گزارش ایستار، حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم روزه‌دار و انقلاب رفسنجان در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: لعن بر دشمن آموزه‌ دینی ماست، یک مسلمان در کنار امور ولایی اش باید برائت خود را از دشمن به نمایش بگذارد و امروز شما در راهپیمایی نشان دادید که دشمن ظالم و یاور ستمدیده هستید.

او افزود: راهپیمایان امروز از رژیم صهیونیستی اعلام برائت کردند و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند.

خطیب جمعه رفسنجان گفت: رژیم صهیونیستی یک پایگاه نظامی برای استکبار جهانی شکل داده است، شعار اسرائیل از نیل تا فرات بود.

او بیان کرد: به توصیه‌ی امام راحل مقابله با اسرائیل باید مردمی باشد و امروز مردم در صحنه امدند، این جریان باید جهانی باشد و یک مساله اسلامی امت اسلامی و انسانی همه در صحنه مقابله با استکبار جهانی حاضر شوند.

عسکری بیان کرد: بزرگداشت روز قدس یک جریان سیاسی به منظور جلوگیری از گسترش حاکمیت رژیم صهیونیستی در منطقه است.

او تصریح کرد: گروه‌های مقاومت حول محور قدس گرد هم آیند تا وحدت امت اسلامی شکل گیرد با این توصیه رهبر انقلاب و این خیزش میان کشور‌های مسلمان و به اذعان رسانه‌های صهیونیستی، رژیمی که قرار است تغییر کند اسرائیل است و ایران نیست.

امام جمعه رفسنجان در ادامه بیان کرد: توافق ایران و عربستان برای برقراری روابط ثمرات مثبتی داشته، طرفین برای بازگشایی سفارت خانه‌ها اقدام کردند، قیمت نفت افزایش پیدا کرده، کنسولگری عربستان در سوریه بازگشایی شد.

او افزود: از سوریه برای شرکت در اجلاس کشور‌های عربی دعوت شده، تحریم‌های یمن در حال لغو شدن است، این روند شتاب خوبی دارد.

خطیب جمعه رفسنجان همچنین با گرامیداشت سالگرد شهید آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: بیش از ۲۰ هنرمند شهید در رفسنجان است که به مردم شناخته نشدند، از هنرمندان رفسنجانی که در زمینه‌های مختلف به میدان آمدند تشکر می‌کنیم، از هنر و اندیشه این هنرمندان باید استفاده شود، از شهرداری رفسنجان تشکر می‌کنم که به هنرمندان بها دادند و راه ورود ان‌ها به صحنه‌های هنری را مهیا کردند.

او بیان کرد: در سه سال گذشته اقدامات خوبی برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد در شهرستان رفسنجان انجام شد و در پایان سال ۹۹ همه این زندانیان آزاد شدند، در سال ۱۴۰۰ هم تکرار شد و ۶۳ نفر از همین زندانی‌ها در سال ۱۴۰۱ با پرداخت سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آزاد شدند.

عسکری گفت: هم اکنون ۲۸ زندانی جرائم غیر عمد در زندان رفسنجان هستند که سه میلیارد تومان برای آزادی آنان مورد نیاز است، خیرین برای آزادی این زندانیان می‌توانند قدم بردارند

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.