منو

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: ۹۰درصد معضلات قاچاق کالا با نهایی‌شدن اصلاحیه قانون قاچاق کالا و ارز برطرف می‌شود

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت نهایی‌شدن اصلاحیه قانون قاچاق کالا و ارز ۹۰درصد مشکلات و معضلات کشور در بحث قاچاق کالا برطرف می‌شود.

۱۱ تیر ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از تسنیم محمدرضا پور ابراهیمی عنوان کرد، با اشاره به اولویت‌های کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شورای نگهبان باید در ارتباط با مصوبات مجلس اظهارنظر کند و باید اصلاحات و ایرادات شورای نگهبان برطرف شود تا این مصوبات به قانون برسد.

وی با بیان اینکه یکی از این محورها اظهار نظر شورای نگهبان در ارتباط با مصوبه اصلاحیه قانون قاچاق کالا و ارز، مالیات ارزش افزوده و صندوق بیمه همگانی و غیره است گفت: در حال حاضر یکی از اولویت‌های ما پیگیری نهایی کردن مصوبات دور گذشته کمیسیون اقتصادی مجلس در موضوعاتی چون اصلاحیه قانون قاچاق کالا و ارز، مالیات ارزش افزوده، صندوق‌های مکانیزه فروش و مناطق آزاد است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اولویت دیگر کمیسیون را طرح‌ها و لوایح جدیدی دانست که به کمیسیون می‌رسد افزود: وضعیت ارزی کشور و التهابات بازار ارز، مباحث حوزه سهام عدالت و جاماندگان، اصلاح قانون مالیات‌ها در کشور، اصلاح ساختار بودجه، ایجاد درآمدهای پایدار برای کشور، تنظیم بازار و ساماندهی وضعیت مسکن از جمله مهم‌ترین موضوعات اقتصادی است.

وی با بیان اینکه قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مجلس دهم مصوب شد گفت: در کمیسیون اقتصادی مجلس سه سال کار کارشناسی روی آن انجام شد تا در نهایت در صحن علنی مجلس به تصویب رسید.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه در زمان حاضر قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شورای نگهبان است افزود: در صورت نهایی شدن این قانون تا 90 درصد مشکلات و معضلات فعلی بحث قاچاق کالا در کشور برطرف خواهد شد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.