منو

برخورد جدی پلیس رفسنجان با خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از برخورد جدی پلیس رفسنجان با خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش خبر داد.

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

به گزارش ایستار،سرهنگ ” اکبر نجفی ” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی درخواست های متعدد مردمی مبنی بر برخورد با خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش رسیدگی به این موضوع در دستور کار مأموران پلیس راهور این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: طرح برخورد با خودروهای تغییر وضعیت ، فاقد پلاک ، پلاک مخدوش ، شیشه دودی و خودروهایی که با حرکات مخاطره آمیز و آلودگی صوتی باعث سلب آسایش عمومی شهروندان می شدند با محوریت پلیس راهور رفسنجان به مدت ۲۴ ساعت در شهرستان اجرا شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح ماموران پلیس راهور با همکاری سایر یگان های انتظامی شهرستان طی ۲۴ ساعت گذشته موفق به توقیف ۱۶ دستگاه خودروی متخلف و پلاک مخدوش در سطح شهر رفسنجان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه با هماهنگی به عمل آمده با مقام قضایی خودروهایی که به فرمان پلیس توجه نمایند در سیستم شماره گذاری توقیف می شوند تصریح کرد: اینگونه طرح ها به صورت مستمر و با استفاده از تمام ظرفیت های پلیس اعم از گشت های محسوس و نامحسوس و استفاده از سامانه های پایش تصویری شهرستان ادامه دارد و با متخلفین به صورت جدی و قاطع برخورد خواهد شد .

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + ده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.