منو

نخستین سمپوزیوم مجسمه‌سازی رفسنجان بدیع، نو و ارزشمند است

امام جمعه رفسنجان گفت: سمپوزیوم مجسمه‌سازی با حضور هنرمندانی از سراسر کشور کاری بدیع، نو و ارزشمند است که متناسب با مسائل فرهنگی و شهری مانند پسته، مس و ... انتخاب شده است.

۲۶ خرداد ۱۴۰۲

به گزارش ایسنار،حجت الاسلام عسکری در حاشیه بازدید از نخستین سمپوزیوم مجسمه‌سازی، با بیان اینکه زبان هنر گویا، پرطرفدار و همه‌ فهم است، گفت: بسیاری از معارف بلندی که شاید با زبان و قلم نتوان ترسیم کرد، در قالب هنر می‌توان بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه نوع کار با سنگ، بسیار هنرمندانه‌ و باارزش است، افزود: انتخاب موضوعات در سمپوزیوم مجسمه سازی خوب بوده و هنرمندان توانمندی انتخاب شده اند و کار پیشرفت خوبی دارد.

وی بیان مسائل بسیار سنگین و پیچیده در قرآن کریم در قالب هنر را یادآور شد و گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، هر انقلابی که نتواند با زبان هنر مسائل خود را بیان کند، امید ماندگاری ندارد.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: نخستین سمپوزیوم مجسمه‌سازی رفسنجان بسیار باارزش است و مبانی دینی فراوانی در این زمینه می‌تواند موید این قضیه باشد.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 4 =

مطالب مرتبط
مطالب پیشنهادی
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.