منو

رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان معرفی شد

سید محسن سجادی به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان معرفی شد.

۰۳ تیر ۱۴۰۲

به گزارش ایستار، آیین معارفه سید محسن سجادی به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان با حضور جمعی از مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

محسن روحی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این آیین اذعان کرد: در حال حاضر جامعه در شرایطی است که اهمیت به کارزار فرهنگی بسیار مهم است اگر در کارزار نظامی تلفات دهیم آن شخص شهید شده و خون آن باعث بیداری ملت میشود اما در کارزار فرهنگی تلفات به معنی از دست دادن شخص نیست بلکه به معنی پیوستن آن شخص به جبهه مقابل است بنابراین نوع فعالیت در کارزار فرهنگی بسیار مهم است.

وی افزود:بعضی ها با نام آزادی در صدد برداشتن ضوابط و مقررات هستند درصورتیکه آزادی با ضوابط و مقررات همراه است و باید مراقب رخنه های فرهنگی باشیم که جامعه را آلوده نکنند .

محسن روحی گفت: ورودی کارآمد در حوزه های فرهنگی بسیار مهم است و باید برنامه های فرهنگی را با کیفیت برگزار کرد و در اینگونه برنامه ها کیفیت را فدای کمیت نکنیم .

وی با اشاره به اینکه بهترین کارهای فرهنگی، سخت ترین کارها هستند، گفت:امیدوارم آقای سجادی منشا فعالیت های خیر و کارآمد در حوزه فرهنگ رفسنجان باشند.

در آخر گفت: در حوزه کارهای فرهنگی باید اختلاف سلیقه ها را کنار گذاشت .

در ادامه این آیین سید محسن سجادی بیان کرد: در ابتدا از جناب آقای ترک آبادی تشکر میکنم که در ده ماه گذشته به صورت عاشقانه و ستودنی تمشیت امور اداره ارشاد رفسنجان را برعهده داشتند .

وی افزود:خداوند را شاکرم که در شهرداری رفسنجان با همکاری جناب آقای کهنوجی توانستیم قدم های خوب و مفیدی در حوزه هنر شهر برداریم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد رفسنجان عنوان کرد:کانون مساجد یکی از نقاط مهم و تاثیر گذار این شهر است زیرا همانطور که میدانید مسئولین شهرستان از همین کانون ها فعالیتشان را شروع کردند ‌و اکنون در پست های مهم شهر به مردم خدمت میکنند.

وی در ادامه گفت: استان کرمان قطب انیمیشن کشور است که در حاضر پنج نفر از رفسنجان در حوزه انیمیشن کشور مطرح هستند با تلاش مضاعف میتوان رفسنجان را به قطب انیمیشن استان و ایران تبدیل کرد.

سیدمحسن سجادی با اشاره ،عضویت 800 نفر از هنرمندان در کانون های فرهنگی و هنری،گفت: یکی از بخش های مهم شهرستان تکمیل و تجهیز سالن های موجود است و رفسنجان سالن در خور شأن در حوزه برگزاری تئاتر و کنسرت ندارد که این مشکل یکی از دغدغه های مدیران قبلی هم بوده و امیدواریم در این راستا تدابیر لازم اندیشیده شود.

به گزارش ایستار، کارشناس موزه هنرهای معاصر تهران، مدیر روابط عمومی و کارشناس تجسمی فرهنگسرای نیاوران، كارشناس روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، مدیر مجتمع فرهنگی،هنری افصح هجری رفسنجان و مسئول امور هنری،سینمایی وسمعی بصری اداره ارشاد رفسنجان و معاون هنری شهرداری رفسنجان از جمله سوابق سجادی است.

گفتنی است؛محسن سجادی،سوابق متعددی در حوزه رسانه دارد و در خبرگزاری‌های ایرنا و مهر به‌عنوان عکاس و دبیر عکس فعالیت داشته است. وی بیش‌ از ۱۴ سال عضو هیت مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ايران بود و جوایز زیادی در حوزه عکس دریافت کرده است و کتاب عکس خانه حاج آقا علی و کتاب عکس امام هشتم از آثار این هنرمند می باشد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − دو =

مطالب مرتبط
«ملی مس» سرآمد در تولید/گام‌های استوار برای تحقق شعار سال

با همت جهادی کارگران و مهندسان صنعت مس و به رغم قطعی متناوب برق مجتمع‌های تولیدی در ماه‌های اخیر، حجم فعالیت و تولید محصول در تمامی بخش‌های شرکت ملی صنایع مس ایران از ابتدای سال جاری نسبت به 4 ماهه نخست سال گذشته رشد داشته است.

۰۳ مرداد ۱۴۰۳
دومین جشنواره سراسری فیلم شهرنما کلید خورد

معاون هنری شهرداری رفسنجان از برگزاری دومین دوره جشنواره سراسری فیلم شهرنما خبر داد.

۰۳ مرداد ۱۴۰۳
فعالیت یک هزار و ۳۴۰ نفر در ستاد صبر استان کرمان/ از سال ۱۴۰۱ هیچ پرونده‌ای به دادگاه مطبوعات کرمان ارجاع نشده است

معاون حل اختلاف دادگستری استان کرمان از فعالیت یک هزار و ۲۴۰ نفر در ستاد صبر استان خبر داد و گفت: از این تعداد یک هزار و ۳۵ نفر به عنوان صلح یار، ۲۹۴ نفر به عنوان همیارصلح (دانش‌آموزی) و ۱۱ نفر هم طلایه‌دار صلح، دارای ابلاغ از سوی رئیس کل دادگستری استان کرمان هستند.

۰۲ مرداد ۱۴۰۳
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.