منو

آیت‌الله‌رئیسی:جامعه اسلامی از توهین به قرآن عظیم نخواهد گذشت

رئیس جمهور : در اروپا که مدعی آزادی عقیده هستند به ارزشمندترین کتاب الهی که برای هدایت بشر آمده است قرآن کریم، اهانت می‌کنند و قلب دو میلیارد مسلمان جریحه‌دار می‌کنند جامعه اسلامی از این اهانت نخواهد گذشت.

۰۹ تیر ۱۴۰۲

به گزارش ایستار، آیت الله سیدابراهیم رییسی ظهر جمعه در سفریک روزه به استان کرمان پس از بازدید از روند اجرای خط لوله انتقال آب خلیج فارس در رفسنجان، در جمع نمازگزاران جمعه در مصلای شهر رفسنجان افزود: به ارزشمندترین کتاب الهی که برای هدایت بشر آمده اهانت می کنند و نه فقط ۲ میلیارد مسلمان بلکه پیروان تمامی ادیان الهی، آسمانی و ابراهیمی قلوبشان جریحه دار شده است.

وی تصریح کرد: جوانان بدانند آنان که مدعی آزادی بیان هستند، چطور استبدادی، استکباری و باروحیه تفرعن ( فرعونی) مقدسات مسلمانان را مورد اهانت قرار می دهند؛ آیا این قابل گذشت است؟

وی افزود: جوانان بشناسند اینها دروغ می گویند و طرفدار آزادی بیان، قلم و عقیده نیستند؛ بلکه با آزادی مخالفند و می خواهند استبداد خود را با تابلوی آزادی بیان به بشریت تحمیل کنند.

آیت الله رییسی با بیان اینکه قرآن جلوه آزادی است و به بشریت آزادی می آموزد، اظهارداشت: اینان که این اهانت ها را به مقدسات انجام می دهند، با آزادی مخالفند.

حذف مرز آهنینی بین رئیس جمهور و مردم رفسنجان

به محض ورود رییس جمهور به مصلا، همراهان متوجه شدند نرده ای بین صف نمازگزاران جلو، برای جداکردن محل نشستن مسئولان و مردم در مصلا وجود دارد که پس از حضور رییس جمهور، این تشریفات شکست و حذف شد.

آیت الله رییسی وقتی پشت تریبون رفت تا چندکلامی در جمع مردم رفسنجان سخن بگوید، چند خبر خوب هم به اهالی این منطقه داد؛ از دستور فوری برای آغاز جبهه آبرسانی به رفسنجان از خط انتقال آب خلیج فارس که ۱۶ کیلومتر لوله گذاری در مسیر فرعی نیاز دارد و نیز وعده ای که کل پروژه خط انتقال و نیز این جبهه فرعی لوله گذاری با سرعت طی چندماه آینده به اتمام خواهد رسید.

این سخنان رییس جمهور با استقبال و خوشحالی نمازگزاران همراه بود به طوری که در شعارهایی از رییس جمهور تشکر خود را نشان دادند.

از دیگر وجوه سخنرانی رییس جمهور اشاره به هویت و اصالت رفسنجان بود و نیز گرامیداشت یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی که امروز رییس جمهور در زادگاه ایشان حضور یافته بود.

روایت امام جمعه رفسنجان از ابعاد راهبردی خط لوله انتقال آب خلیج فارس

امام جمعه رفسنجان ابعاد مهم پروژه خط انتقال آب خلیج فارس را تشریح و تاکید کرد: خواسته مردم برای تسریع در اجرای پروژه آبرسانی و نیز اجرای ۱۸ کیلومتر لوله گذاری از سرچشمه به شبکه آب آشامیدنی است.

حجت الاسلام اصغر عسکری روز جمعه همزمان با سفر رییس جمهور به کرمان و بازدید از خط انتقال آب به رفسنجان و کرمان به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: منطقه شمال استان به شدت از نظر آب اشامیدنی سالم در تنگناست لذا امیدواریم سفر رییس جمهور در اجرای طرح آب رسانی به این منطقه تسریع ایجاد کند زیرا آب خلیج فارس تا سرچشمه آمده و حدود ۱۸ کیلومتر فاصله دارد که به شبکه آب اشامیدنی رفسنجان نیز متصل شود.

وی ادامه داد: اتصال شبکه آبرسانی خلیج فارس از سرچشمه به شبکه آب اشامیدنی رفسنجان کمبود آب و مشکل کیفیت آب این منطقه را جبران خواهد کرد.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه مردم منطقه شمال استان و به ویژه شهرستان رفسنجان از مساله بی‌آبی و کم آبی به شدت در رنج هستند، افزود: آب آشامیدنی و آب کشاورزی منطقه رفسنجان در معرض آسیب جدی است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 3 =

مطالب مرتبط
«ملی مس» سرآمد در تولید/گام‌های استوار برای تحقق شعار سال

با همت جهادی کارگران و مهندسان صنعت مس و به رغم قطعی متناوب برق مجتمع‌های تولیدی در ماه‌های اخیر، حجم فعالیت و تولید محصول در تمامی بخش‌های شرکت ملی صنایع مس ایران از ابتدای سال جاری نسبت به 4 ماهه نخست سال گذشته رشد داشته است.

۰۳ مرداد ۱۴۰۳
دومین جشنواره سراسری فیلم شهرنما کلید خورد

معاون هنری شهرداری رفسنجان از برگزاری دومین دوره جشنواره سراسری فیلم شهرنما خبر داد.

۰۳ مرداد ۱۴۰۳
فعالیت یک هزار و ۳۴۰ نفر در ستاد صبر استان کرمان/ از سال ۱۴۰۱ هیچ پرونده‌ای به دادگاه مطبوعات کرمان ارجاع نشده است

معاون حل اختلاف دادگستری استان کرمان از فعالیت یک هزار و ۲۴۰ نفر در ستاد صبر استان خبر داد و گفت: از این تعداد یک هزار و ۳۵ نفر به عنوان صلح یار، ۲۹۴ نفر به عنوان همیارصلح (دانش‌آموزی) و ۱۱ نفر هم طلایه‌دار صلح، دارای ابلاغ از سوی رئیس کل دادگستری استان کرمان هستند.

۰۲ مرداد ۱۴۰۳
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.