منو

قطعی یک ساعته برق خللی در تولید و توزیع یخ در رفسنجان ایجاد نکرد

به گفته جانشین رئیس اداره برق رفسنجان، کارخانه یخ در رفسنجان در طول ۲۴ ساعت بالای ۳۳ تن یخ را تولید می کند و به دست مصرف کنندگان می رساند، خاموشی یک ساعت و ۳۵ دقیقه برق، در روز چهارشنبه(یک روز قبل از تاسوعا) کمبودی در تولید این کارخانه ایجاد نکرد و یخ‌ به طور عادلانه توزیع گردید.

۰۶ مرداد ۱۴۰۲

به گزارش ایستار، مجید عرب ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش اظهار کرد: عصر چهارشنبه اخیر به دلیل گرمای شدید هوا مجبور شدیم برق منطقه ای از شهر  را از ساعت ۱۶:۱۰ دقیقه تا ۱۷:۴۵ دقیقه قطع کنیم که کارخانه یخ شهر نیز در جدول زمانی قطعی برق وجود داشت.
وی با اشاره به اینکه در این بازه زمانی هم طبق بررسی های انجام شده هیچ‌تماسی از سمت این کارخانه که معترض قطعی برق باشند نداشتیم بیان کرد: تیمی از سوی اداره برق شهرستان هم از کارخانه یخ بازدید داشت که به گفته عوامل این کارخانه، با وجود قطعی یک ساعته‌ هیچ خللی در تولید یخ ایجاد نشد.
عرب خاطرنشان کرد: به دلیل گرمی هوا کل قطعی برق در حوزه خانگی و صنعتی در این راسته‌ طی دو هفته اخیر فقط همین عصر چهارشنبه اخیر به مدت یک ساعت و ۳۵ دقیقه بوده که به دو ساعت هم نرسید.

۳۳ تن تولید یخ در کارخانه رفسنجان در هر ۲۴ ساعت

حسن بمانی مدیر کارخانه یخ سازی رفسنجان هم اظهار کرد: این کارخانه در طول ۲۴ ساعت ۱۳۰۰ قالب یخ( هر قالب یخ ۲۵ کیلوگرم وزن دارد) معادل ۳۳ هزار کیلو گرم تولید می کند.
وی افزود: اگر چه عصر چهارشنبه یک ساعت و نیم قطعی برق را در کارخانه تجربه کردیم اما در تولید یخ مشکلی ایجاد نشد و به دلیل گرمای شدید هوا مصرف یخ در ایام سوگواری امام حسین(ع) بالا رفت که البته این مسیله فقط در رفسنجان نیست بلکه در شهرستان های همجوار از جمله شهربابک، کرمان، انار و حتی استان یزد نیز این مشکل وجود دارد و در شلوغی دهه اول محرم مصرف یخ افزایش میابد.
وی تاکید کرد: هوای گرم و مصرف بالای یخ در شهرستان در ایام محرم باعث می شود که ما در روزهای منتهی به تاسوعا و عاشورا یخ‌ ذخیره کنیم و در این دو روز به طور عادلانه توزیع کنیم که خوشبختانه در این ایام ما در شهرستان با مشکل کمبود یخ مواجه نشدیم.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

مطالب مرتبط
به جد پیگیر ایمنی در سرچشمه رفسنجان هستیم

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به برخی مسایل موجود در این مجتمع اشاره و بیان کرد: در بحث ایمنی عارضه یابی از کل خط باید انجام شود که در این راستا تیمی هم باید تشکیل شود و در عارضه یابی کمک کند تا کل خط ممیزی و عارضه یابی شود  سپس با اولویت بندی مشکلات برطرف سازی خواهد شد؛ جان انسان ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

۲۹ مهر ۱۴۰۳
ایمنی در مس سرچشمه رفسنجان ارتقا خواهد یافت

فرماندار رفسنجان با اشاره به اتفاقات چند ماه اخیر در مجتمع مس سرچشمه که تعدادی از کارکنان بر  اثر حوادث آنجا جان خود را از دست دادند گفت: در بحث ایمنی عارضه یابی از کل خط در این معدن انجام خواهد شد سپس بر اساس اولویت ها مشکلات در راستای ارتقا ایمنی برطرف سازی خواهد شد.

۲۹ مهر ۱۴۰۳
مطالبه های دادگستری رفسنجان از معدن روباز مس سرچشمه

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: ایمنی باید رکن اساسی در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان باشد، پرونده هایی‌ در خصوص فوت افراد ناشی از حوادث در این مجتمع در دادگستری تشکیل شده و برخی مسایل دیگر در این مجتمع نیازمند تدابیر است.

۲۹ مهر ۱۴۰۳
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.