منو

آئین تجلیل از خبرنگاران رفسنجان و انار برگزار شد+تصاویر

آئین نکوداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران شهرستان های رفسنجان و انار در شهر سرچشمه برگزار شد .

۲۲ مرداد ۱۴۰۲

به گزارش ایستار،صبح امروز آئین تجلیل از خبرنگاران، فعالین رسانه شهرستانهای رفسنجان و انار به مناسبت گرامیداشت ۱۷ مرداد با حضور جمعی از مسئولین شهرستان رفسنجان در سینما آزادی شهر سرچشمه برگزار شد.

حسین رضایی فرماندار رفسنجان در این آیین با اشاره خبرنگاران یکی از اقشار تأثیرگذار جامعه هستند که می‌توانند با خلق آثار خبری نقش بسزایی در بازدارندگی، رشد و توسعه، فرهنگسازی و ترویج فرهنگ‌ها در جامعه داشته باشند، عنوان کرد:تعامل دستگاه ها با خبرنگاران منجر به توسعه متوازن  و البته رفع مشکلات جامعه می شود خبرنگاری یکی از ابزار مهم در امر فرهنگ سازی است به گونه ای که می توان آن را همچون خون در رگ های جامعه و اکسیژن رسانان توصیف کرد که موجب افزایش پویایی، نشاط و حیات یک جامعه می‌شود.

فرماندار رفسنجان در ادامه گفت: آن ها در یک سال گذشته تا کنون با تولید آثارشان در حوزه های مختلفی همچون سیل، خشکسالی، سرمازدگی و غیره  و البته طی دوران کرونا پا به صحنه گذاشتند و از دغدغه های مردم نوشتند تا صدارسان مردم به مسیولین باشند و رفع مشکلات تحقق یابد.

وی رعایت تقوای سیاسی و رسانه ای را مورد تاکید خبرنگاران قرار داد و گفت: انتخابات اسفند سال جاری را در پیش رو داریم که تا کنون بالای صد نفر در رفسنجان ثبت نام کردند اینجا جادارد از رسانه ها بخواهیم در ایجاد شور انتخاباتی کمک‌کنند.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: در شهرستان کاندیداها از همه طیف ها شرکت کردند و مردم می توانند قویترین را انتخاب کنند تا با راهیابی شخص منتخب مردم به مجلس، جامعه را به پویایی و رشد برسانند.

فرماندار رفسنجان با بیان مشکلات مسکن، معیشتی، بیمه ای و غیره قشر خبرنگاران از مجتمع مس سرچشمه درخواست کرد تا با ارایه تسهیلات کم بهره بتواند در تامین امکانات و تجهیزات خبرنگاران کمک کنند تا حوزه اطلاع رسانی شهرستان تقویت شود و بهتر بتواند در آگاهی بخشی کمک کند.

در پایان این آیین از همسر شهید محمد طهماسبی خالق اثر کتاب تاول های ماندگار تقدیر شد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + دوازده =

مطالب مرتبط
مطالب پیشنهادی
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.