منو

سومین زیرگذررفسنجان در راه است؛ تقاطع امیرکبیر و بزرگراه خلیج فارس

به‌گفته معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان، سومین زیرگذر رفسنجان در تقاطع خیابان امیرکبیر و بزرگراه خلیج فارس روبروی یک تالار پذیرایی احداث خواهد شد.

۲۳ مرداد ۱۴۰۲

به‌گزارش ایستار، احداث سومین زیرگذر رفسنجان از جمله مهم‌ترین پروژه‌های شهری در روزهای آتی خواهد بود و در این رابطه مسائل این پروژه با حضور مدیران ارشد شهری از جمله مهندس سید علی پورباقری معاون شهرسازی وامور زیربنایی شهرداری، مهندس شفیعی مشاور عمرانی شهردار، مهندس قندی مدیرعامل سازمان عمران، مهندس غلامحسینی معاون خدمات شهری، مهندس صالحی مسئول واحد ترافیک و مهندس فاتحی مسئول اداره امور فنی و نظارت شهرداری در محل مورد نظر بررسی شد.

 

در همین راستا معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان اظهار کرد: این پروژه در تقاطع خیابان امیرکبیرغربی به خلیج فارس و در محدوده بلوار پسته روبروی یک تالار پذیرایی به‌همت شهرداری رفسنجان احداث خواهد شد.

سیدعلی پورباقری توضیح داد: خوشبختانه بررسی و مطالعات لازم جهت احداث این زیرگذر آماده شده و درحال حاضر درحال طراحی است و بعد از عبور از پروسه‌های قانونی، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد تا با توجه به نیاز مبرم این محدوده به این زیرگذر شاهد مناسب‌سازی ترافیک آن باشیم.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان همکاری و همراهی شهروندان را در اجرای این پروژه مهم برشمرد و گفت: ممکن است تا مدتی برای آمد و شد مردم و رانندگان مشکلاتی بوجود آید بنابراین ضمن پوزش از شهروندان از آنها دعوت می‌کنیم برای آغاز و اتمام این پل که سهم بسزایی در مناسب‌سازی ترافیک دارد با خادمان خود در شهرداری کمال همکاری را به عمل آورند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه شهرداری رفسنجان این است که در سال جاری پروژه‌های ترافیکی زیرساختی زیادی جهت پیشگیری از ترافیک در سطح شهر رفسنجان عملیاتی کند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

مطالب مرتبط
مطالب پیشنهادی
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.