منو

تاخیر پروژه انتقال آب به رفسنجان به دلیل جابجایی مجری طرح است

علت تاخیر در روند اجرای پروژه انتقال آب به شهرهای کرمان و رفسنجان تغییر مجری طرح توسط وزارت نیرو است.

۲۹ مرداد ۱۴۰۲

به گزارش ایستار،عملیات اجرایی پروژه خط انتقال آب شرب به شهرهای کرمان و رفسنجان از محل خط انتقال آب خلیج فارس به صنایع جنوب شرق کشور، 20 بهمن ماه 1401 با حضور وزیر نیرو به صورت رسمی آغاز شد.

این خط اضطراری که به میزان ۳۰ میلیون مترمکعب آب این شهرها را تامین می‌کند با سرعت عمل قابل قبولی از سوی سازمان مجری (آب منطقه‌ای کرمان) و با تامین اعتبار توسط سازمان برنامه و بودجه، وزارت نیرو و تعهد استان، پیش رفت به طوری که استاندار کرمان 20 اردیبهشت ماه یعنی سه ماه پس از آغاز عملیات اجرایی و در بازدید میدانی از این پروژه و در جمع خبرنگاران از پیشرفت 44 درصدی آن خبر داد.

در ادامه روند اجرای پروژه با تصمیم وزارت نیرو، سازمان مجری طرح تغییر داده شد و از شرکت آب منطقه‌ای کرمان به شرکت آب نیرو با این استدلال که شرکت قوی‌تری است، واگذار گردید.

انجام تسویه حساب و جابجایی کار میان دو شرکت، پروژه را با مدت زمانی وقفه مواجه کرد و شرکت آب نیرو (مجری جدید پروژه) اخیرا 20 کیلومتر لوله را بارگیری کرده است.

علت اصلی تاخیر در پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهرهای کرمان و رفسنجان، علی‌رغم پیگیری‌های استانداری کرمان، تغییر در سازمان مجری طرح است.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 1 =

مطالب مرتبط
مطالب پیشنهادی
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.