منو

گرامیداشت دفاع مقدس: از ثبت اروند تا قصه مقدس

معاون هنری شهرداری رفسنجان، برنامه های این معاونت را به مناسبت هفته دفاع مقدس اعلام کرد

۲۰ شهریور ۱۴۰۲

به گزارش ایستار، دکتر سید عباس حسینی با اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رفسنجان دیار فاتحان اروند است، حماسه ای که از سوی دلیرمردان گردان ۴۱۰ غواص به فرماندهی سردار شهید حاج احمد امینی رقم خورد و در تاریخ ماندگار شد، اما این حماسه بزرگ آنچنان به آگاهی عموم نرسیده و بسیاری از شهروندان تنها نامی از آن را شنیده اند از این رو ضرورت داشت تا در مقام پاسداشت و معرفی این واقعه بزرگ، روایت فتح اروند در یکی از گذرگاه های رفسنجان به ثبت برسد.

حسینی با بیان اینکه، این یک رخدادهنری نمادین است اظهار داشت: فتح اروند در ۸ پرده و در مدت زمان ۸ ساعت و ۴۱ دقیقه با همکاری اداره سیما و منظر و نقاشان رفسنجانی به تصویر کشیده خواهد شد.

حسینی خاطر نشان کرد، برگزاری همایش شعر و خاطره طنز دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه های شهرداری رفسنجان به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز هفته وحدت است که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهی فرهنگسرای فانوس تقدیم شهروندان رفسنجانی می شود.

مشاور شهردار رفسنجان همچنین از برگزاری مراسم ویژه کودکان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: «قصه مقدس» عنوان برنامه ای است که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان در ۷ محله شهر با محوریت مساجد برگزار می شود که در آن قصه گویی، بازی و اجراهای هنری با مشارکت کودکان و نوجوانان هر محله صورت می پذیرد


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 3 =

مطالب مرتبط
مطالب پیشنهادی
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.