منو

کشف 20 هزار نخ سیگار قاچاق در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از کشف 20 هزار نخ سیگار و مقادیری مواد دخانی قاچاق قبل از توزیع آن ها در شهرستان خبر داد.

۲۸ شهریور ۱۴۰۲

به گزارش ایستار،سرهنگ”اکبر نجفی”در بیان جزییات این خبر گفت: در راستای طرح امنیت محله محور و برابر بررسی های ماموران پاسگاه جوادیه الهیه فلاح این فرماندهی مبني بر اينکه فردی ناشناس اقدام به توزيع گسترده سیگار و مواد دخانی قاچاق در حوزه استحفاظی آن پاسگاه می نماید، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی رفسنجان بیان داشت: در این راستا ماموران پس از شناسایی متهم با هماهنگی قضائی، نسبت به توقیف خودروی سواری وی اقدام که در بازرسی از این خودرو20 هزار نخ انواع سیگار قاچاق و مقادیری مواد دخانی قاچاق شامل تنباکو و برخی مواد زیانبار دیگر کشف شد.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و با معرفی وی به مرجع قضائی از توزیع این اقلام زیانبار که زمینه ساز گرایش قشر جوان و نوجوان به اعتیاد هستند جلوگیری شد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 16 =

مطالب مرتبط
مطالب پیشنهادی
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.