منو

در چهارمین روز دهه مبارک فجر؛ شهرداری رفسنجان ۱۰۰ میلیارد تومان طرح به بهره برداری رساند

بلوار پرستار با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان و بهسازی و احداث ۳۱ بوستان که توسط شهرداری رفسنجان اجرا شده‌اند با حضور رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور و استاندار کرمان به بهره‌برداری رسید

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

به گزارش ایستار، در چهارمین روز دهه مبارک فجر و با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور، دکتر فداکار استاندار کرمان، امام جمعه و فرماندار رفسنجان و جمعی از مسئولان شهرستان، پروژه‌های شهرداری رفسنجان به بهره‌برداری رسید.

این پروژه‌ها شامل احداث و بهسازی ۳۱ بوستان شهری رفسنجان با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان و باند دوم بلوار پرستار و شهید هنری با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان بود.

شهردار رفسنجان عصر امروز در این مراسم اظهار کرد: شهر را به ۵۰ قسمت تقسیم و در هر قسمت یک محله را با محوریت یک مسجد تشکیل دادیم. در هر محله ۵ نفر را به عنوان شورای محله و یک نفر را رابط شهرداری انتخاب کردیم.

مجید کهنوجی افزود: اولین گام ما این بود که رابط ما در محلات، مشکلات محله خود را احصا کرد و حل مشکلات محلات را به پیش بردیم به نحوی که در هر محله به میزان ۲۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذراری کردیم.

وی ادامه داد: در هر محله احداث یک پارک محله‌ای را پیش‌بینی کردیم که ظرف دو سال و سه ماه از آغاز کار مدیریت جدید شهری تاکنون ۳۱ بوستان و پارک محله‌ای در رفسنجان احداث شده است.

شهردار رفسنجان تصریح کرد: از ۳۱ بوستان که امروز به بهره‌برداری می‌رسند، سه بوستان بهسازی و مابقی احداث شده‌اند، در برنامه داریم که این تعداد را به ۵۰ بوستان افزایش دهیم که هر محله از یک بوستان برخوردار شود.

کهنوجی یادآور شد: در حال حاضر سرانه فضای سبز در شهرستان به ازای ۳۰۰ هکتار جنگل مصنوعی در نزدیکی آرامستان، ۲۱.۵ مترمربع به ازای هر نفر و بدون در نظر گرفتن این جنگل ۱۲ مترمربع است.

شهردار رفسنجان با بیان این‌که ۸ پارک در محلات در حال احداث و ۱۱ پارک دیگر را در برنامه پیش بینی شده است، عنوان کرد: برای احداث و بهسازی ۳۱ بوستان شهری ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده و تا یک سال و ۳ ماه دیگر تمام ۵۰ محله شهر از نظر بوستان محله‌ای پوشش داده می‌شود.

کهنوجی با اشاره به افتتاح باند دوم بلوار پرستار و شهید هنری نیز بیان کرد: با مجوز آب منطقه‌ای ۱۰ متر از بستر رودخانه به بلوار اضافه کرد و از آنطرف ۱۰ متر به پارک سمت دیگر اضافه کردیم و گره ترافیکی بزرگی از شهر باز شد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.