منو

فرماندار رفسنجان :همه‌‌ی طیف‌ها باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی تلاش کنند

حسین رضایی فرماندار رفسنجان اذغان کرد: همه طیف ها و جناح های سیاسی شهرستان های رفسنجان باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور تلاش کنند.

۰۸ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش ایستار، حسین رضایی در ابتدا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت اظهار کرد: اجازه ندادیم هیچ سلیقه سیاسی در فرایند برگزاری انتخابات دخالت کند.

وی ادامه داد: در مراحل ثبت نام نهایی از نامزدهای انتخاباتی حوزه شهرستان های رفسنجان و انار که ۸۱ نفر ثبت‌نام داشتند ۵۴ نفر ثبت نام خود را  نهایی کردند.

وی گفت: ۸ نفر از کاندیداهای رفسنجان و انار تا کنون انصراف خود را به فرمانداری اعلام کردند.

وی بیان کرد: از همه طیف ها و سلایق در این دو شهرستان برای نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند، فضای شهرستان را  جوری مدیریت کردیم که حضور خوبی در روز ۱۱ اسفندماه داشته باشیم همه در حال همکاری هستندوکمترین تخلف انتخاباتی را داشتیم.

 رضایی خاطرنشان کرد: این امر نشانه شور و شعور سیاسی کاندیداهاست‌ و فضای و بستر مشارکت فراهم است و رسانه‌ها در حوزه مشارکت مردم کار کنند.

در ادامه دکتر مجید دهقانی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان هم بر ضرورت تلاش همگانی برای ایجاد شور و گسترش مشارکت انتخاباتی تاکید کرد و گفت: بحث معرفی کاندیداهای خبرگان رهبری هم در رسانه ها مد نظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: ۲۵۵ شعبه اخذ رأی در دو شهرستان رفسنجان و انار تدارک دیده ایم‌ که ۲۲۱ شعبه متعلق به رفسنجان و ۳۴ شعبه متعلق به شهرستان انار است.

دکتر دهقانی اظهار کرد: از ۵۴ نامزد انتخاباتی ثبت نام نهایی شده در دو شهرستان رفسنجان و انار، هشت نفر تا کنون انصراف خود را اعلام کردند و  ۴۶ نفر به رقابت می پردازند.
دکتر دهقانی اظهار امیدواری کرد که در روز ۱۱ اسفند شاهد خلق حماسه بی نظیر انتخابات در رفسنجان و انار باشیم.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + سه =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.