منو

خدمتگزاری شورای مردمی برای تحقق آنچه خواست مردم بوده است/ تشریح اقدامات مدیریت شهری در دوره ششم شورا

رئیس شورای شهر رفسنجان گفت: شورای اسلامی شهر با عنوان شورای مردمی خدمتگزاری می کند تا آنچه اراده و خواست مردم است، محقق شود.

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش ایستار، سید حسین رحیمی رئیس شورای شهر رفسنجان بعد از خطبه های نمازجمعه این هفته که به مناسبت هفته شوراها برگزار شد، ضمن بزرگداشت هفته معلم و روز کارگر، اظهار کرد: ما منتخب مردم هستیم و در ۳ سال گذشته نهایت تلاش و اقدامات خود را در جهت بهینه سازی فرصت های شهر انجام دادیم و در زمینه عمرانی، بهسازی و زیباسازی، ایجاد پارک ها و بوستان های متعدد در سطح شهر، فرهنگی، عمرانی و … تلاش کردیم آنچه زیبنده رفسنجان است اتفاق بیفتد.

وی با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، با تشکر از زحمات و تلاش شبانه روزی شهردار رفسنجان، به اهم اقدامات شورا و شهرداری در سه سال گذشته اشاره کرد و گفت: شورای اسلامی شهر با عنوان شورای مردمی خدمتگزاری می کند تا آنچه اراده و خواست مردم است، محقق شود.

سید حسین رحیمی با اشاره به بازگشایی معابر و مسیرهای مسدود و رفع گره های ترافیکی در سطح شهر با همکاری دادگستری و دادستان محترم، از استمرار آن تا پایان دوره شورای ششم خبر داد و افزود: بر مبنای عدالت محوری تا آن جایی که امکان دارد بودجه بین همه مناطق به طور یکسان تقسیم شده و برای هر منطقه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار گذاشته ایم که یک پنجم بودجه شورا در اختیار مردم باشد.

وی با بیان اینکه با تشکیل ۵۰ شورای محله و انتخاب شهرداران جوان مشکلات شهر به ما منتقل می شود، بیان کرد: هفته گذشته با حضور امام جمعه و استاندار و دستیار ویژه رئیس جمهور طرح حکمرانی مردمی که همان طرح شورای محله و شهرداری هاست، رونمایی شد و دکتر عبودتیان طی نامه ای به رئیس جمهور خواست از طرح حکمرانی که بعنوان پایلوت و نمونه در کشور الگو برداری شود.

رحیمی از احداث اولین اداره امور بانوان در شهر رفسنجان ابراز امیدواری کرد و گفت: این مجموعه تاکنون با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی برای بانوان، موفق بوده و در دهه کرامت نیز در محلات مختلف برنامه ویژه ای برای دختران در نظر دارند.

وی از ساخت اردوگاه جدید در رفسنجان خبر داد و ادامه داد: با توجه به اینکه مهمانشهر در نزدیکی شهرک فرهنگیان بود و معضلات بسیاری داشت، با حمایت استانداری، اداره کل راه و شهرسازی و اداره امور عتبات جابجا شد و بیش از ۱۴۰۰ واحد در جاده کمربندی سرچشمه برای اتباع ساخته شده و در ماه های آینده به بهره برداری می رسد تا به این خواسته مردمی جامه عمل بپوشانیم.

رئیس شورای شهر رفسنجان راه اندازی شرکت رهاورد با ۲۵۰ میلیاردتومان بودجه و سرمایه گذاری در شرکت مس در بحث حفاری و اکتشاف معدن را از دیگر اقدامات انجام شده توسط شورای شهر عنوان کرد و گفت: سال گذشته معادل پولی که در بخش ماشین آلات گذاشته شده بود، به ما برگشت و این در نوع خود یک سرمایه گذاری بی نظیر است که در رقابت با شرکت های متعدد این شرکت بسیار موفق بوده و شاید درآمدش بعنوان ذخیره و آینده نگری و سرمایه ای برای این شهر باشد.

وی از کلنگ زنی شهربازی جدید در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: شهربازی کنونی قدیمی و وسایل آن فرسوده بود که با حمایت استانداری ۵۰ هکتار زمین در اتوبان فاتحان اروند جنب ورزشگاه مس از راه و شهرسازی تحویل گرفته شد و قرار است مجموعه توریستی، فرهنگی و ورزشی ساخته شود و مردم از منافع آن استفاده کنند.

وی در پایان با تشکر از همکاری تمامی ادارات شهرستان و اعضای شورای شهر، با اشاره به همدلی و همکاری خوبی که بین مسئولین شهر اتفاق افتاده است، ابراز امیدواری کرد که در آینده اقدامات خوبی را شاهد باشیم.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 3 =

مطالب مرتبط
مطالب پیشنهادی
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.