منو

چه کسی با حضور نویدکیا مخالفت می کرد؟؟؟

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تارنمای خبری ایستار//صحبت های علی رمضانی عضو خود خوانده هیات مدیره باشگاه مس رفسنجان در یکی از برنامه های صدا و سیما ، نکات قابل توجهی داشت که توجه دادن افکار عمومی به آن خالی از لطف نیست.

اول آنکه آقای علی رمضانی نفر مستقیم محرم احمدیان و کمیته رسوای ورزشی شرکت مس است، که تا به این لحظه و با مقاومت مدیرعامل باشگاه امکان حضور، که نه حتی ورود به باشگاه را پیدا نکرده است.

نکته مهم قابل توجه آنکه علی رمضانی به نمایندگی از محرم احمدیان سر سخت ترین مخالفان تغییر ساکت الهامی بودند،حتی اخبار واصله حکایت از آن دارد که رای سعید دقیقی برای حضور در تیم مس رفسنجان را همین تیم زده است.

این مهم بدان معنی است که اگر پورمحمدی در برابر رمضانی و احمدیان مقاومت نکرده بود امروز از محرم نویدکیا و موفقیت هایش خبری نبود و در به همان پاشنه دوران ساکت الهامی( و البته دلخواه آقایان ) در حال چرخش بود.

نکته مهم بعدی آنکه، بهتر آن بود که آقای رمضانی در خصوص تحریم اقتصادی ظالمانه کمیته کذایی راهبردی ورزش که توسط محرم احمدیان و همکاری ایشان به باشگاه مس رفسنجان تحمیل شده است ، توضیحاتی می دادند و دلایل این رفتار خباثت آمیز و این سیاست کثیف را می‌فرمودند.

و نهایتاً اینکه کاش آقای علی رمضانی به دلایل واقعی عدم موفقیت باشگاه مس کرمان در زمان مدیریت خود و نهایتا سقوط از لیگ برتر اشاره می کردند و از بافتن آسمان و ریسمان خودداری می کردند.

اگر دلایل عدم موفقیت مس کرمان با آن همه حمایت، جادو و فساد در فوتبال است،دلیل موفقیت تیم مس رفسنجان با این همه ابر بحران ساخته شده توسط کمیته ورزش شرکت ملی مس در زمان پور محمدی چیست؟

در زمان مدیریت شما نه بدهی ۲۲۰ میلیاردی در کار بود، نه کمیته ای با محوریت محرم احمدیان که راه تنفس شما را ببندد و نه علی رمضانی ای که به دنبال مصادره موفقیت های باشگاه باشد.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 15 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.