منو

میم _ الف و حرکات سخیفش

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تارنمای خبری ایستار//ماجرای فساد کشف شده در دوره مدیریت گذشته باشگاه مس رفسنجان هر روز ابعاد جدیدی به خود گرفته ، اسامی جدیدی به دایره اخبار آن وارد می شوند.یکی از اسامی تازه طرح شده شخص میم_الف است، که ورود نام او به پرونده این تخلفات ماجرایی دور از ذهن بود.

دوری نام برده از غائله فساد فوتبال از آن جهت بود که وی تا قبل از دوران مدیریتی خرمی شاد از لحاظ سازمانی ارتباط مستقیمی با باشگاه های صنعت مس و مقوله ورزش نداشت، اما با خبر رسانی های صورت گرفته،احتمال میرود که چرا در دوره خرمی شاد،میم _الف با لابی گری متولی ورزش شرکت مس و از همه مهم ترین باشگاهای ورزشی این شرکت گردید.میم _الف امروز منفورترین و جنجالی ترین چهره شرکت مس در میان افکار عمومی و خصوصی در منطقه استان کرمان است بنحوی که حضور و عملکرد او باعث حاشه های بسیار برای شرکت و مدیر عامل مس در دوره قبل و جدید گردیده است و حاشیه های گوناگون او و اطرافیانش و دار دسته منسوب به او خبر هر روزه چند سال اخیر رسانه های استان بدل شده است.

اینکه چگونه شخصی چنین منفور و بد سابقه در ادوار مختلف علی رغم مخالفت های بسیار،صاحب پست های کلیدی و مهم می شود سوال بی جوابی است که شاید در ادامه افشاگری های پرونده فساد فوتبال بتوان پاسخی برای آن یافت.میم_ الف به گواه عملکرد چند ماه اش در حوزه ورزش صنعت مس به شکل واضح یک سیاست را دنبال کرده است،انهدام باشگاه داری شرکت مس در استان کرمان و مخصوصا رفسنجان، با تکیه بر دار و دسته وابسته به خود.

وی توانست در باشگاه مس کرمان گزینه مدنظر خودش که حواشی بسیاری پیرامونش به گوش می رسد، را به باشگاه تحمیل کند،اما در باشگاه مس رفسنجان هر چه کرده به صخره محکمی برخورد،تا این حد که گزینه میم_ الف(فردی غیر بومی و دعوا درست کن ) را باشگاه مس رفسنجان حتی راه ندادند.

همین ایستادگی مدیران مس رفسنجان دیگ خشم میم_الف را به جوش آورده و برای زمین زدن کلیت این باشگاه و مدیرانش از هیچ عمل سخیف و ناجوانمردانه ای کوتاهی نکرده است.
مهم ترین اقدامات امروز میم _ الف سیاست فراری دادن محرم نوید کیا از رفسنجان است به دو دلیل،اول اینکه محرم نویدکیا انسانی فنی، سالم و بی حاشیه است که در هیچ زد و بندی وارد نخواهد شد.

دوم اینکه نتایج درخشان نویدکیا در رفسنجان و آرامشی که در تیم ایجاد کرده اگر ادامه پیدا کند در کنار قدرت مدیریتی مدیرعامل این باشگاه ، راه را برای او سد خواهد کرد.پس میم_الف همه توان خود را متوجه فراری دادن محرم نویدکیا کرده است که فشارهای روانی وارده شده به سرمربی نارنجی پوشان در روزهای اخیر نشانی از همین سیاست پلشت است.

اینکه مدرس خیابانی مدیرعامل جدید شرکت مس چه تصمیمی در قبال کمیته ورزشی، ساخته مدیرعامل قبل می گیرد امری است که تا به امروز بر کسی مکشوف نشده است،اما حفظ میم_الف در این جایگاه و یا هرجای دیگری که ارتباطی با کرمان داشته باشد قطعا کار او را سخت و روزگارش را به تعب خواهد انداخت ، همانگونه که تا کنون همه حاشیه های مس و مدیر عامل جدید مربوط به همین فرد بوده است.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + پنج =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.