منو

آقای تاج! آسیاب به نوبت!

در پی نامه مهدی تاج به دادگستری کرمان مبنی بر حذف تیم مس رفسنجان از #لیگ_برتر

۲۲ خرداد ۱۴۰۳

تارنمای خبری ایستار// نامه مهدی تاج رئیس فعلی فدارسیون فوتبال به ریاست دادگستری استان کرمان به منظور تعیین تکلیف باشگاه مس رفسنجان از زمان انتشار به سرخط اخبار استان و شهرستان رفسنجان بدل شده است.

افتضاح مدیران فاسد باشگاه مس رفسنجان در دوره گذشته ماجرای دنباله داری است که آخرین سکانس آن،خیز مهدی تاج برای حذف مس رفسنجان از لیگ برتر است تا شاید با قربانی کردن تیم رفسنجانی، داستان فساد در فوتبال ایران و فدراسیونش با قربانی کردن آن پایان یابد.

اینکه مهدی تاج چگونه جرات کرده در فضایی که همه انگشت های اتهام به سمت او و فدراسیونش نشانه رفته ، دست به چنین اقدامی بزند نکات مهمی در خود دارد که نباید از آن غفلت کرد:

نکته اول اینکه اگر بنا به تنبیه جمعی برای خطای فردی باشد نخست باید کلیت فدارسیون فوتبال ایران و در راس آن مهدی تاج را بواسطه فساد روی داده در لیگ برتر فوتبال مجازات کرد که ریشه های این فساد تا پشت در اتاق ریاست آن رسیده است.

ثانیا مگر در خصوص فساد روی داده در قرارداد سرمربی سابق تیم ملی،ویلموتس اتریشی مسبب اصلی ماجرا مجازات شد که امروز به دنبال حذف تیم بازنشستگان صنعت مس ایران هستید!

ثالثا به فرض پذیرش تخلفات باشگاه مس رفسنجان در سال ۱۳۹۹، مگر این فساد محدود به این باشگاه است که برای بریدن سر آن عجله دارید؟ مگر این اتهام متوجه سایر تیم های لیگ برتر( از جمله تیم دیگرلیگ برتری استان کرمان) نیست ، که آقای قداره خود را برای ذبح مس رفسنجان از غلاف بیرون کشیده اید و اتفاقا در این رابطه اسامی خاصی هم بگوش می‌رسد. (آقای تاج متوجه میشوید چه میگوییم؟!)

آقای مهدی تاج رئیس فدارسیون فوتبال اگر قرار به مجازات خاطیان فساد است باید رویه ای برای همه باشد،نه استثنایی برای رفسنجان، تا رفسنجان را بلا گردان دیگران کنید.

به شما هم به عنوان رئیس چنین فدراسیونی توصیه می کنیم از اقدامات حساسیت زا خودداری کنید تا آتش خشم خلق الله دامنتان را نگیرد.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.