منو

ه‍یات ورزشی خانوادگی

۲۱ خرداد ۱۴۰۳

تارنمای خبری ایستار//تصمیم مهم مدیریت باشگاه مس رفسنجان در کارآمد کردن رشته های ورزشی تحت پوشش این باشگاه ، با واکنش های گسترده ای رو به رو شده است.اکثریت ورزشکاران و پیشکسوتان شهر با استقبال از این طرح ، آن را زمینه ساز جهش ورزش در رفسنجان می دانند.البته همچون همیشه در برابر هر طرح و ایده جدید، عده ای منتقد و مخالف هم وجود دارند که در این موضوع خاص، بخش عمده ای از افراد اطلاعات دقیقی از رویه جدید باشگاه نداشته و دغدغه های خود را در چهارچوب نکاتی بیان می کنند.

اما در این میان نقش یک خانواده که سالها است به شکل انحصاری مدیریت یکی از ه‍یات های ورزشی شهر را در چنبره خود دارند در سیاه نمایی و دادن اطلاعات غلط بارز است.خانواده ای که همسران ، رئیس و نایب‌رئیس هیات هستند و با محوریت نایب رییس، ماهها است که در برابر باشگاه دست به جو سازی های مسموم می زنند و از هیچ اقدامی در این زمینه کوتاهی نکرده اند.

مهم ترین دلیل ، شاید کوتاه شدن دست این خانواده از منابع باشگاه باشد که طی ادوارگذشته از آن متنعم بوده اند و اینان خطر اصلی را زمانی احساس کردند که در سیاست جدید باشگاه صنعت مس، هیاتهای ورزشی مورد حمایت قرار گرفتند.
حمایت باشگاه از هیات های ورزشی، راه را برای ورود نخبگان آن رشته ها در این هیات ها همواره کرده و علاوه بر جهش ورزش در رفسنجان، راه را بر رانت خواهی و انحصار خانوادگی اینان مسدود خواهد کرد.

از همین جهت و با تحریک یکی‌از نزدیکان مدیریت فاسد سابق باشگاه ، اقدام به جو سازی و دادن اطلاعات غلط به مخاطبان خود می کنند تا شاید راهی برای نجات منافع رو به زوال خود بیابند.ان شاءالله در فرصت مناسب اطلاعات بیشتری از این هیات خانوادگی و مسائل مرتبط با آن منتشر خواهیم کرد.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.