منو

آخرین خبر از پرونده فساد در فوتبال؛ یک فرد جدید به رفسنجان احضار شد!

۲۶ مرداد ۱۴۰۳

 

تارنمای خبری ایستا // یک فرد شاغل در فوتبال، در ماجرای پرونده فساد باشگاه مس رفسنجان، در چند روز اخیر به دادسرای رفسنجان احضار شده، در دادسرا حضور پیدا کرده و البته به تهران بازگشته است!

خبرهای موثقی رسیده که نشان می دهد یک چهره جدید به دادسرای رفسنجان احضار شده است. این فرد که از بسیاری از اتفاقات با خبر است مطمئنا می تواند با توضیحاتش پای افراد جدیدی را به پرونده فساد در فوتبال باز کند.

بررسی پرونده فساد در فوتبال که با افشاگری‌هایی از تخلفات رخ داده در باشگاه مس رفسنجان شروع شده بود همچنان ادامه دارد. البته پرونده فساد گسترده تر از آن چیزی بود که فکرش را می کنید و حالا با باز شدن پای افراد جدیدی به این پرونده، هر از گاهی متهمان جدیدی برای توضیح به نهادهای نظارتی در رفسنجان احضار می‌شوند که برخی اوقات حضور آنها رسانه ای می شود و برخی اوقات نه.

تا این لحظه دو تن از مدیران سابق باشگاه‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان، دو مدیر سازمان لیگ، چند مدیر فدراسیون فوتبال، یک عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال و ظاهرا چند فعال رسانه‌ای در این ارتباط به دادسرای رفسنجان احضار و برخی از آنها بازداشت و برخی به قید وثیقه آزاد شده اند.

این متهم جدید هم ظاهرا یک بار به رفسنجان رفته و به تهران بازگشته است. البته این فرد مدیران ارشد و رده بالای باشگاه مس رفسنجان نیست و در حال حاضر سمتی در باشگاه مس رفسنجان ندارد اما ظاهرا در جریان بررسی پرونده مشخص شده که در جریان شکل‌گیری و تداوم و توزیع سکه ها و رشوه ها نقش داشته است.

البته مشخص نیست او با قرار وثیقه آزاد شده یا نه اما مطمئنا چند بار دیگر هم به رفسنجان خواهد رفت تا پاسخگوی اتهاماتش باشد. شنیده شده توضیحات او احتمالا پای چند نفر دیگر را هم به این پرونده باز خواهد کرد. برخی خبرها حاکی از آن است که شخصی که احضار شده یکی دیگر از فعالان رسانه ای درگیر با پرونده فساد باشگاه مس رفسنجان است. باید دید در ادامه روند پیگیری این پرونده، چه اتفاقاتی می افتد و چه زمانی بازپرس، کیفرخواست را صادر خواهد کرد.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

مطالب مرتبط
مطالب پیشنهادی
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.