منو

افزایش ۱۲۰ درصدی کشف جرایم سایبری در رفسنجان

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان از افزایش ۱۲۰ درصدی کشف جرایم سایبری در سال جاری نسبتت به سال گذشته خبر داد.

۲۴ مرداد ۱۴۰۳

به گزارش ایستار، صبح امروز سرهنگ مرتضی امیری سبتکی در نشست خبری با اشاره به اینکه در پنج ماه گذشته ۲۱۶۷۳ تماس با مرکز فوریت‌های پلیس داشتیم که این برگرفته از اعتماد مردم نسبت به پلیس است، اذعان کرد: در سال جاری نیروی انتظامی شهرستان‌رفسنجان،توانست با حضور به موقع نسب به سال گذشته ۱۷ درصد کاهش وقوع سرقت را در سطح شهرستان داشته باشیم.

وی در ادامه بیان کرد : متاسفانه حضور معتادین متجاهر در سطح شهر چهره شهر را زشت کرده و دغدغه بسیار مهمی برای شهروندان شده است با انجام طرح ارتقای امنیت اجتماعی  دستگیری معتادین متجاهر ۵۸ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ امیری سبتکی اظهار کرد :متاسفانه در سطح شهرستان مکانی برای نگهداری معتادین متجاهر وجود ندارد و همچنین کمپی جهت بازپروری و بازگرداننده راه اندازی نشده است امیدوارم با کمک و پیگیری دیگر دستگاه ها این اتفاق خوب در شهرستان رفسنجان هر چه زودتر رقم بخورد.

سرهنگ امیری سبتکی با اشاره به اینکه دستگیری اتباع غیر مجاز در سطح رفسنجان ۲۱درصد افزایش یافته است، خاطر نشان کرد: توقیف خودرو های شوتی حامل اتباع غیر مجاز نسبت به سال گذشته ۲۱ درصد افزایش یافته و همچنین با تلاش همکارانم در ستاد فرماندهی دستگیری توقیف موتور سیکلت های قاچاق و سنگین با تلاش همکاران به ۴۶۷ درصد رسیده است.

وی افزود: در خصوص خودروها و موتور سیکلت های متخلف و مزاحم به ترتیب ۳۴ و ۴۰ درصد افزایش توقیف داشتیم .

وی در پایان گفت:در خصوص فضای مجازی نسبت به سال گذشته ۱۲۰درصد از جرائم را کشف کرده ایم، و ۲۳نفر مجرم قضائی در رابطه با فضای مجازی همکاران بنده دستگیر شدند که ۷۳درصد از این جرائم در خصوص برداشت های اینترنتی غیر مجاز، ۱۰ درصد کلاه برداری و ۱۷درصد ما بقیه جرائمی که در فضای مجازی بودند.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

مطالب مرتبط
مطالب پیشنهادی
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.