منو

قاتل ۱۰ نفر در رفسنجان اعدام شد

رئیس کل دادگستری کرمان: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ در منطقهٔ نوق رفسنجان یک فرد، ۶ اتباع خارجی و ۴ نفر از مردم رفسنجان را به قتل رساند.

۲۳ مرداد ۱۴۰۳

به گزارش ایستار،متهم این پرونده در حین فرار در روستای اسدآباد از توابع انار اقدام به خودزنی کرده بود که با ورود به موقع نیروهای پلیس و اورژانس، دستگیر و جهت درمان به مراکز درمانی منتقل شد.

متهم پس از بهبودی نسبی با حضور در نزد بازپرس دربارهٔ ارتکاب ١٠ فقره قتل عمدی با سلاح سرد، محاربه از طریق کشیدن سلاح به قصد جان که منتهی به ناامنی محل شده و اقامت غیرمجاز تفهیم اتهام شد.

حکم متهم صبح امروز به اتهام محاربه در محل زندان رفسنجان اجرا شد.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

مطالب مرتبط
مطالب پیشنهادی
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.