منو

مرکز آموزش و توانمندسازی سالمندان شهرستان رفسنجان کلنگ‌زنی شد

عملیات احداث مرکز آموزش و توانمندسازی سالمندان شهرستان رفسنجان با همت شهرداری روز گذشته در بوستان لاله آغاز شد.

۰۳ مرداد ۱۴۰۳

 

به گزارش ایستار،  آئین شروع ساخت مرکز آموزش و توانمندسازی سالمندان شهرستان رفسنجان صبح امروز با حضور رضایی فرماندار شهرستان رفسنجان، کهنوجی شهردار رفسنجان، سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر، اعضای شورای شهر و جمعی از معاونین شهرداری در بوستان لاله برگزار شد.مرکز آموزش و توانمندسازی سالمندان شهرستان رفسنجان قرار است ظرف مدت ۶ ماه توسط شهرداری رفسنجان احداث و به بهره‌برداری برسد.

در این مرکز قرار است خدمات بهداشتی‌درمانی از جمله پایش فشار خون و قند خون با حضور پرستار و پزشک، برنامه‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف از جمله کلاس‌های هنری، نشست‌های ادبی، دوره‌های آموزش توسط پزشکان، مباحث پژوهشی و … برای جمعیت سالمند شهرستان ارائه شود.

در مرکز آموزش و توانمندسازی سالمندان شهرستان رفسنجان مجموعه‌ای از خدمات آموزشی، بهداشتی، ورزشی، فرهنگی، ادبی و…. به افراد بالای 60 سال که 12 درصد جمعیت شهرستان را شامل می‌شوند ارائه خواهد شد.

گفتنی‌ست تفاهمنامه احداث ساختمان این مرکز بین شهرداری رفسنجان و شورای سالمندی شهرستان به ریاست فرمانداری و دبیری اداره بهزیستی منعقد شده است.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 18 =

مطالب مرتبط
مطالب پیشنهادی
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.