منو

غیر صمیمانه با احمد یوسف زاده؛ بله ؛کُلش واس شماست…

۰۱ شهریور ۱۴۰۳

تارنمای خبری ایستار//هیچ کس را سراغ ندارید که تا کنون به احمد یوسف زاده گفته باشد بالای چشم شما ابروست. از گل نازک‌تر به این افتخار آفرین در همه دوران ها !! گفته نشده است. کتاب هایش در بهترین انتشاراتی های جمهوری اسلامی با تیراژ بالا چاپ می شود و درآمد های آنچنانی دارد. همواره مدیر و همواره منتقد است. در تلویزیون همه همرزمانش در یکسو می نشینند او یک طرف. مترادف انقلاب اسلامی است اما شیفته محمد خاتمی است که یک قلم فساد دولتش کرسنت است. مثل آب خوردن نماینده مردم را عامل اسراییل می‌داند و آب هم از آب تکان نمی خورد. چرا که او خود را صاحب آب و خاک و ملک و ملکوت می داند.

همین الان هم داد مریدان سینه چاکش در می آید که به گوشه قبای او که هزینه برای انقلاب داده است بر خورده ، انگار کل دفاع مقدس را احمدیوسف زاده تنهایی به دوش کشیده است و کس دیگری در این مملکت رزمنده و اسیر و آزاده نبوده است. با نگاه از بالا بیانیه دموکراسی سر می دهد و اما حوصله و تحمل استفاده نماينده مجلس از حق قانونی اش را ندارد.

نمایندگان را به فرقه ای و غیره متهم می‌کند اما از فرقه ای بودن خود نا آگاه است. حکایتش مانند اوست که فحش رکیک می داد به بی ادبان!

آخر دکترجان ! اگر استفاده از مواهب جمهوری اسلامی بد است که شما با همین مواهب آقای دکتر شده اید و هزاران توجه دیگر! اصلا همه اینها به کنار. حرف این است که پزشکیان از مولا علی (ع) می گوید و دوستان اصلاح طلب حضرتعالی میگفتند از آن اسطوره تاریخ مثل آب خوردن می شود انتقاد کرد! لازم نیست اینقدر جامعه را به سمت تک صدایی ببرید!

حاجی! با منطق غلط امثال شما اگر بخواهیم دیگران را تحقیر کنیم که باید بگوییم، پزشکیان با ۲۶ درصد آراء الان بر صندلی نشسته است و حداقلی ترین رئیس جمهور تاریخ است. این اپوزيسيون نمایی ها از شما روشنفکر انقلابی نمی سازد. توصیه می کنیم بنشین کتابت را بنویس و درآمدش را داشته باش و اینقدر نظرات مشعشع سیاسی نسرای، چرا که نظرات سیاسی ات بسیار سطحی و چیپ است.

خودت متوجه نیستی اما اگر از چهار تا آدم که سرشان به کلاهشان در سیاست می ارزد بپرسی خواهندت گفت! حالا می خواهی گوش کن می خواهی باز فحش بده!

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هفت =

مطالب مرتبط
مطالب پیشنهادی
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.