منو

با مشارکت شرکت ملی مس؛ ۵۵هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند استان کرمان اهدا شد

مراسم ملی اهدای ۵۵۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان مورد حمایت کمیته امداد استان کرمان، با مشارکت شرکت ملی صنایع مس ایران، شامگاه چهارشنبه‌ ۲۸ شهریورماه در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

۳۰ شهریور ۱۴۰۳

به‌‌ گزارش روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، در هفته وحدت و در آستانه زادروز فرخنده پیامبر مهربانی، حضرت محمد مصطفی(صلی‌الله علیه‌وآله)، ۵۵هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان کرمان، در قالب انجام مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی صنایع مس ایران اهدا شد.

 

این مراسم با حضور بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی امام جمعه کرمان، سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان، دکتر فداکار استاندار کرمان، دکتر دوستعلی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، دکتر حسن‌زاده معاون امور اقتصادی استاندار کرمان، مهندس محققی مدیر مجتمع مس سرچشمه، مهندس متوکل عضو هیئت‌مدیره و معاون اکتشافات و توسعه معدنی شرکت ملی مس، دکتر رحمتی مشاور مدیرعامل و دبیر کمیته مسئولیت‌های اجتماعی شرکت مس، مهندس جاودانی معاون مهندسی و مدیریت انرژی مجتمع مس سرچشمه و جمعی از مسئولان و نخبگان مورد حمایت کمیته امداد همراه بود.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در این مراسم گفت: در کشور بیش از ۸۰۰هزار دانش‌آموز و بیش از ۱۰هزار نخبه تحت حمایت داریم و در استان کرمان ۵۴۵ نخبه تحت حمایت کمیته امداد هستند.

 

سیدمرتضی بختیاری افزود: اتفاق مبارکی برای نخستین‌بار افتاد و در جشن عاطفه‌ها که تا نیمه مهرماه ادامه دارد، پیش‌بینی این است در آغاز سال تحصیلی لوازم‌التحریر ۱۰۰درصد دانش‌آموزان تحت حمایت را تامین کنیم.

 

بختیاری بیان کرد: شرکت ملی صنایع مس ایران برای استان‌های کرمان، آذربایجان شرقی و سیستان و بلوچستان ۲۰میلیارد تومان برای خرید لوازم‌التحریر تامین کرد و روز گذشته ۸۵هزار بسته در سیستان و بلوچستان، امروز در آذربایجان شرقی ۱۱هزار بسته و امشب در استان کرمان ۵۵هزار بسته لوازم‌التحریر توزیع شد که از آقای دکتر مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت مس برای این اقدام تشکر می‌کنم.

 

رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به توزیع ۱۰۰۰ پنل خورشیدی بین خانواده مددجویان کمیته امداد استان کرمان افزود: تا پایان سال نیز در استان ۲۰۰۰ پنل دیگر توزیع خواهد شد.

 

بختیاری گفت: بخشی از حرکت‌های مسئولیت‌ اجتماعی شرکت‌های معدنی مربوط به کمیته امداد است و زبان بابت قدردانی از خیران استان کرمان قاصر است.

 

رئیس کمیته امداد با اشاره به کسب هفت رتبه زیر ۱۰۰ کنکور توسط دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد، بیان کرد: شکوفایی استعدادها نیز ان‌شاءالله با همراهی خیران اتفاق می‌افتد.

 

 

قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان از شرکت مس 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این مراسم با اشاره به ارزش حمایت از قشر نیازمند، گفت: این حرکت‌ها با همت والا رقم می‌خورد و مولفه دیگر در این اقدامات، برنامه است و کمیته امداد با درایت و برنامه سراغ این مسئله رفته و شرکت ملی مس برای کمک به میدان آمده که نتیجه کار، پسندیده است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی تصریح کرد: مسئله مهم‌تر، تکلیف‌محوری است که انسان تا احساس تکلیف نکند، این حرکت‌ها شکل نمی‌گیرد.

 

امام جمعه کرمان بیان کرد: نیت درست و جلب رضایت خدا در کنار عمل شایسته، کار را باارزش می‌کند و از کمیته امداد و شرکت مس قدردانی می‌کنم.

 

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان نیز در این مراسم اظهار کرد: به همت شرکت ملی مس در دیار کریمان این بسته‌ها تأمین شده و قبل از آغاز کلاس‌های درس بین دانش‌آموزان محروم تحت حمایت کمیته امداد توزیع خواهد شد.

 

ناصر عسکری‌نژاد افزود: شرکت ملی صنایع مس ایران برای این موضوع ۲۰میلیارد تومان هزینه کرده که در سه استان کرمان، سیستان و بلوچستان و آذربایجان شرقی است که سهم دیار کریمان ۵۵هزار بسته لوازم‌التحریر است و ارزش هر بسته لوازم‌التحریر ۵۰۰هزار تومان است.

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس نیز در این مراسم با قدردانی از شرکت مس برای تأمین بسته‌های لوازم‌التحریر، گفت: کمیته امداد در توانمندسازی جامعه هدف براساس دو محور مسکن و اشتغال فعالیت دارد.

 

مجید دوستعلی ضمن قدردانی از خدمات کمیته امداد بیان کرد: کمیته امداد نهاد مقدسی است و نام امام خمینی به این نهاد انقلابی برکت داده و خدمات این نهاد در طول عمر انقلاب قابل شمارش نیست.

مشاور مدیرعامل و دبیر کمیته مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی صنایع مس ایران نیز در این مراسم گفت: امروز شاهد گردهمایی و رزمایش بزرگی هستیم که در استان کرمان ۵۵هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) برای اول مهر بسته‌های حمایتی شامل لوازم‌التحریر و کیف و نوشت‌افزار دریافت می‌کنند.

 

مسعود رحمتی افزود: این امر مبارک با همکاری و هماهنگی خوب بین شرکت ملی صنایع مس ایران و کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور انجام شده و الحمدلله در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی مس، امروز شاهد این رزمایش و اهدای بسته‌های لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان و نخبگان تحت پوشش کمیته امداد هستیم.

 

وی بیان کرد: در سالیان اخیر در استان کرمان به‌واسطه حضور مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و مجتمع مس شهربابک در حوزه‌های مختلف درمانی، عمرانی، آموزشی و حمایتی اتفاقات مبارکی افتاده و امیدواریم ان‌شاءالله با افزایش تولید و طرح‌های توسعه‌ای که در استان کرمان در حال انجام است روزبه‌روز نفع و بهره‌های خدماتی و اجتماعی بیشتری به مردم استان کرمان برسد.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.