منو

دادستان رفسنجان خبرداد: بازداشت 3نفر از مسئولان مرتبط با حادثه فوت یک کارگر در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان

دادستان شهرستان رفسنجان از بازداشت 3 نفر از مسئولان مرتبط با حادثه فوت یک کارگر در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان خبرداد.

۲۱ شهریور ۱۴۰۳

به گزارش ایستار،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان در تشریح جزییات بازداشت 3نفر از مسئولان مرتبط با حادثه فوت یک کارگر در معدن مس سرچشمه گفت: متاسفانه شاهد سومین حادثه منجر به فوت کارگران در ۴۰روز گذشته در شرکت مس بوده ایم و به همین علت طی بازدید از محل وقوع حادثه و بررسی وعلت حادثه سه نفر از مسئولین مرتبط با این حادثه بازداشت شدند.

علیرضا محمدی اظهار داشت: در پی حادثه ای که در تاریخ 19 شهریورماه امسال در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان رخ داد طی بازدید میدانی از محل وقوع حادثه داشتم و ازنزدیک موضوع مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی عنوان کرد:دراین رابطه پرونده قضایی در دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان تشکیل شده است و پرونده به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

این مقام قضایی افزود:در این حادثه قصوراتی از ناحیه شرکت پیمانکاری بوده و علت و عوامل حادثه کماکان در حال بررسی و به محض روشن شدن موضوع حتما دستگاه قضایی با افراد افراد خاطی و مقصر در این حادثه در هر سطح مدیریتی قاطعانه و با جدیت و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

دادستان در پایان خاطرنشان کرد:شرکت های پیمانکاری موظفند آموزش های لازم را قبل از کار و حین کار با نظارت ایمنی انجام دهند و به طور کامل دستگاههای نظارتی با جدیت این موضوع را دنبال کنند.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.