منو

برگزاری همایش و گردهمایی در کرمان ممنوع است/ تشدید نظارت ها

استاندار کرمان گفت: برگزاری همایش، سمینار و گردهمایی‌های دولتی و غیردولتی در کرمان مطلقاً ممنوع است.

۲۸ تیر ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از مهر، محمد جواد فدایی ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا بیان داشت: ۵۰ درصد از مبتلایان به کرونا بدون علامت هستند و ۳۵ درصد نیاز به بستری شدن ندارند ضمن اینکه ۱۵ درصد از بیماران مبتلا به کرونا باید بستری شوند.

وی افزود: استفاده از ماسک و رعایت فاصله در راستای کاهش شیوع بیماری بسیار مهم است.

استاندار کرمان گفت: در حال حاضر نظارت‌های صورت گرفته نظارت‌های معمولی هستند و باید توجه به اهمیت این مساله، کارگروه نظارت باید فعال‌تر باشد.

فدایی تصریح کرد: هم اکنون کارگروه نظارت چک لیست‌ها را بررسی می‌کند و تذکر و امتیاز می‌دهد و بعد از چند روز برخورد صورت می‌گیرد اما این گروه‌ها هیچکدام اجازه ورود ندارند ضمن اینکه گشت ویژه کووید ۱۹ برای مواردی خارج از حیطه این گروه‌ها تشکیل شده است.

وی به تعطیلی تالارها اشاره کرد و اظهار داشت: اگر تالارها تعطیل شوند مراسم به سوی باغات سوق داده می‌شود که کنترل آن‌ها مشکل است ضمن اینکه در صورت تعطیلی تالارها منابع مالی آنها تعطیل خواهد شد و شاهد مشکلاتی در این صنف خواهیم بود.

استاندار کرمان یادآور شد: در ستاد ملی کرونا رئیس جمهور اعلام کردند که باید تاب‌آوری ملی را در جامعه در خصوص بحث سلامت و اقتصاد افزایش دهیم بنابراین ما بر این مسئله تاکید می‌کنیم.

وی گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا برگزاری همایش، سمینار و گردهمایی‌های دولتی و غیردولتی مطلقاً ممنوع است ضمن اینکه تعطیلی تالارها منوط به تصمیم دانشگاه علوم پزشکی کرمان خواهد بود اما فعلاً در خصوص اثر بخش بودن تعطیلی تالارها تردید داریم.

تعطیلی مراکز آموزشی توانبخشی روزانه استان تا اطلاع ثانوی و همچنین عدم برگزاری نماز جماعت در مساجد از جمله مصوبات این جلسه است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 9 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.