منو

راه‌اندازی نخستین استودیو تولید محتوای الکترونیکی پیام نور کشور در رفسنجان

رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان از تاسیس و راه‌اندازی نخستین استودیو تولید محتوای الکترونیکی دانشگاه پیام نور کشور در مرکز رفسنجان خبر داد و گفت: این مرکز به همت ابراهیمی از خیران رفسنجانی راه‌اندازی و به نام شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی مزین شده است.

۳۱ تیر ۱۳۹۹

به گزارش ایستار، احسان مهرابی‌گوهری با اشاره به اقدامات انجام شده در یک سال گذشته در این دانشگاه اظهار داشت: ایجاد و گسترش بستر مناسب و تسهیل شرایط ورود متقاضیان با معرفی ظرفیت‌های دانشگاه پیام نور رفسنجان موجب جذب حداکثری داوطلبان در زمان ثبت‌نام و تکمیل ظرفیت شده که نسبت به سال قبل از آن رشد مناسبی داشته است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز رفسنجان از  راه‌اندازی وب سایت جدید دانشگاه با امکانات به‌روز و درج کامل اخبار رویدادها و اطلاعات مورد نیاز دانشجویان، اساتید و سایر مخاطبان خبر داد و آن را یکی از اقدامات مهم در زمینه معرفی ظرفیت‌های دانشگاه عنوان کرد.

 وی تصریح کرد: راه‌اندازی صفحه دانشگاه در شبکه‌های مجازی، تولید محتوای‌های الکترونیکی متعدد، راه‌اندازی کمپین‌های مختلف پیام نوری و ارتباط مستقیم مستمر با مشاوران تحصیلی شهرستان از دیگر عوامل موثر و مهم در توجه و علاقه‌مندی جوانان و داوطلبان برای تحصیل در دانشگاه پیام نور رفسنجان بوده است.

 مهرابی‌گوهری از تاسیس و راه‌اندازی نخستین استودیو تولیدی محتوای الکترونیکی دانشگاه پیام نور کشور در مرکز رفسنجان خبر داد و تصریح کرد: این مرکز به همت ابراهیمی از خیران رفسنجانی راه‌اندازی و  به نام شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی مزین شده است و هم اکنون این استودیو تبدیل به یک بستر مناسب برای تولید محتوای الکترونیکی در همه حوزه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و اجتماعی در سطح کشور شده و زمینه اشتغال دانشجویان دانشگاه در سایر ارگان‌ها را فراهم کرده است.

رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان  عنوان کرد: توجه به آموزش الکترونیک و افزایش 70 درصدی سیستم‌های رایانه‌ای دانشگاه، راه‌اندازی قرنطینه متمرکز و همچنین افزایش 100 درصدی پهنای باند اینترنت دانشگاه از دیگر اقدامات مهم انجام شده در سال گذشته بوده است.

وی خاطرنشان کرد: طی تفاهم‌نامه منعقد شده با شهرداری رفسنجان، از ابتدای سال گذشته تا کنون دوره‌های متعددی برای آموزش کارکنان شهرداری توسط دانشگاه برگزار شده و در حال برگزاری‌ست.

مهرابی‌گوهری  توسعه زیرساخت‌ها در حوزه الکترونیک و مجازی و به دنبال آن توسعه آموزش عالی آزاد و برگزاری دوره‌های آموزشی و ضمن خدمت آنلاین برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی، که نخستین بار در سطح استان در دانشگاه رفسنجان روی داده است را به عنوان یکی دیگر از دستاوردهای مهم دانشگاه در سال جاری معرفی کرد.

وی بیان کرد: علاوه بر جذب پنج عضو هیئت علمی، ساماندهی رشته‌های کارشناسی و اخذ مجوز رشته‌های جدید با توجه به ظرفیت علمی و امکانات موجود در دست اقدام است که با همیاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور، شاهد اخذ مجوز رشته‌های جدیدامور بانکی، امور بیمه و مهندسی عمران در دانشگاه خواهیم بود.

رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان با بیان اینکه مرکز نوآوری و شکوفایی با رویکرد کارآفرینی در این دانشگاه ایجاد شده است، تصریح کرد: با توجه به تجهیز آزمایشگاه‌ها به‌ویژه آزمایشگاه‌های زمین‌شناسی، دانشگاه پیام نور رفسنجان به عنوان قطب آزمایشگاهی در سطح استان معرفی شده است که انتظار می‌رود که با فعالیت بیشتر اساتید و دانشجویان شاهد ارتقای آموزش‌های کاربردی و مهارتی در دانشگاه باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اقامات عمرانی، فرهنگی و … در دانشگاه از رشد بیش از 20 درصدی  کمک خیران حامی دانشگاه پیام نور رفسنجان در سال 98 نسبت به سال قبل از آن و جذب بیش از یک هزار و 100 میلیون ریال کمک از خیران یاد کرد.

مهرابی گفت: با توجه به اهمیت تکمیل پروژه ‌ای نیمه‌تمام، بیش از 400 میلیون ریال در اجرای پروژه‌های عمرانی خیرساز و حدود 700 میلیون ریال در جهت پرداخت کمک هزینه شهریه دانشجویی، ارائه خدمات رفاهی به دانشجویان و اساتید و کارکنان هزینه شده است.

 مهرابی‌گوهری با اشاره به نقش شهدا در حفظ عزت و استقلال و امنیت  کشور، ابراز: برای تدفین شهدای گمنام در دانشگاه  پیام نور رفسنجان با همکاری سپاه شهرستان رفسنجان اقدام و پیگیری انجام شده است.

وی در ادامه از خیران، آقایان مرتضوی، ابراهیمی و اسماعیلی مسئول خیریه کوثر رفسنجان برای همکاری و کمک به دانشگاه پیام نور رفسنجان در حوزه‌های مختلف قدردانی کرد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + دوازده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.