منو

هشدار استاندار کرمان نسبت به تعطیلی‌های مجدد برای کاهش کرونا

استاندار کرمان گفت: اگر آمار مبتلایان و فوتی کرونا در استان با وجود بازرسی‌ها و نظارت‌ها کم نشود، مجبور می‌شویم به سمت تعطیلی‌های مجدد برویم.

۱۷ مرداد ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدجواد فدائی در ششمین کارگروه نظارت و بازرسی طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا اظهار داشت: بازرسی‌ها باید با نهایت دقت و جدید دنبال شوند، کمبود نیرو و تجهیزات و اعتبار برای بازرسی‌ها اصلا قابل قبول نیست، نیروهای بسیجی و جهادی و سازمان‌های مردم نهاد بارها اعلام کردند که آماده‌اند تا در بازرسی‌های گروه‌های نظارتی وارد شوند.

وی ارزیابی عملکرد گروه‌های نظارتی را خواستار شد و افزود: پای جان افراد در میان است، ناراحتی و گلایه گروه‌ها از رتبه‌بندی و کمبود نیرو و… معنی ندارد.

فدائی گفت: گشت‌های بهداشتی ویژه کووید ۱۹ را جهت تعطیلی تجمعات جشن و ترحیم راه‌اندازی کردیم و همه دستگاه‌‌های مربوط باید در این زمینه همکاری داشته باشند در غیر این صورت توبیخ می‌شوند.

استاندار کرمان از کارگروه نظارت و بازرسی طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا خواست تا گزارش مصور عملکرد گشت‌های بهداشتی ویژه کووید ۱۹ و رتبه‌بندی هفته دوم مرداد بازرسی‌ها را در سه رده خوب و متوسط و بد کتبی ارائه دهند.

وی ابراز داشت: اگر آمار مبتلایان و فوتی کرونا در استان با وجود بازرسی‌ها و نظارت‌ها کم نشود، مجبور می‌شویم به سمت تعطیلی‌های مجدد برویم.

طباطبائی معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه قطعا بازرسی‌ها موثر خواهد بود، گفت: دو هفته گذشته بازرسی‌ها و نظارت‌ها به شکل مطلوب و موثری در حال اجراست، برای اینکه اثرگذاری آنها را ببینیم، مدتی زمان می‌برد‌.

وی بیان داشت: بازرسی‌ها ساماندهی شدند و مطمئنا هفته آینده باید گزارش بهتری را داشته باشیم.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 7 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.