منو

موکب شهدای صنعت مس در رفسنجان آغاز به کار کرد

در آستانه عید ولایت موکب شهدای صنعت مس در رفسنجان آغاز به‌ کار کرد.

۱۸ مرداد ۱۳۹۹

به گزارش ایستار، علیرضا توحیدی‌پو اظهار داشت: موکب شهدای صنعت مس در بحث درمان، فرهنگی، فقرزدایی مناطق جنوب کرمان و…فعالیت دارد و در صورتی که حوادث غیرمترقبه پیش بیاید نیرو و تجهیزات آن کامل است که به یاری مناطق آسیب‌دیده بشتابد.

مدیر موکب شهدای صنعت مس با بیان اینکه پشتوانه این موکب شرکت مس است و 300 نیرو آماده به کار داریم که وظایف‌شان دسته‌بندی شده و پا به کار هستند، افزود: در ایام عید که به‌دلیل کرونا شهر قرنطینه بود، 35 روز، روزانه یک هزار و 200 غذای گرم بین جهادگران که کار ضدعفونی انجام می‌دادند و همچنین در بین کارتن خواب‌ها توزیع کردیم.

وی ادامه داد: هر شب جمعه 500 غذای گرم بین نیازمندان به‌ویژه کارتن خواب‌ها و افراد آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود، کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مناطق سیل‌زده دیگر فعالیت ما بوده که پیش از این انجام شده است که البته هنوز نام موکب شهدای صنعت مس به ثبت نرسیده بود.

توحیدی‌پو خاطرنشان کرد: احداث چهار چشمه سرویس بهداشتی و حمام برای کپرنشین‌ها در مناطق جنوب و نیز پوشش بیماران سرطانی، تهیه لوازم تحریر برای دانش‌آموزان از دیگر اقدامات ما در منطقه جنوب کرمان بوده است.

وی کمک در سیل خوزستان و سیستان و بلوچستان در سال گذشته و احداث چهار واحد مسکونی  با همکاری خیریه خیران گمنام در مناطق سیل‌زده را نیز یادآور شد.

مدیر موکب شهدای صنعت مس با بیان اینکه 80 درصد نیروهای ما کارکنان شرکت مس هستند و خارج از وظیفه سازمانی خود با ما همکاری می‌کنند، اضافه کرد: 90 درصد هزینه‌های موکب توسط مس و مابقی به کمک خیران تأمین می‌شود.

وی ابراز کرد: از اول ماه مبارک رمضان توزیع دو هزار سبد حمایتی هر کدام به ارزش 750 هزار تومان توسط موکب شهدای مس در کنار مهمانی بزرگ رفسنجانی‌ها انجام شده است.

توحیدی‌پور متذکر شد: در دهه ولایت 15 هزار کلوچه بسته‌بندی شده بین مردم توزیع می‌شود که امشب همزمان با شب عید غدیر و افتتاح موکب 5 هزار بسته بین مردم توزیع شد و 10 هزار بسته بین کارکنان شرکت توزیع می‌شود.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.