منو

با حضور استاندار؛سه طرح تولیدی با ۳۱میلیاردتومان سرمایه گذاری در کرمان افتتاح شد

با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولان سه طرح تولیدی شرکت طرح‌های صنعتی راد نیروی کرمان در منطقه باغین این استان با سرمایه گذاری ۳۱میلیاردتومان به بهره برداری رسید.

۲۵ مرداد ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از ایرناطرح های تولیدی کارخانه کنتور سازی، مواد ضدعفونی کننده و نیروگاه خورشیدی با مجموع سرمایه گذاری ۳۱ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۸۰ نفر افتتاح  و مورد بهره برداری قرار گرفت .

استاندار کرمان  روز شنبه در آیین افتتاح طرحهای شرکت صنعتی راد نیروی کرمان گفت: اشتغال و تولید مهمترین اولویت اصلی استان است و مشورت و سرمایه گذاری برای ایجاد شغل خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی است.

محمد جواد فدایی افزود: معتقدیم هر کس حتی برای ایجاد یک شغل کمک می کند باید از وی قدردانی کرد و اگر کسی کم کاری و کوتاهی کند، چه در دستگاه دولتی یا خصوصی باشد،  خیانت به نظام، مردم و تداوم انقلاب کرده است.

وی تاکید کرد: از کسانی که در زمینه اشتغالزایی و سرمایه گذاری در استان فعالیت می کنند استقبال می کنیم و به آنها کمک های لازم می شود.

مدیرعامل شرکت صنعتی راد نیروی کرمان گفت: کارخانه کنتور سازی با ظرفیت فعلی تولید ۶۰ هزار کنتور در سال و اعتبار ۲۰ میلیارد تومان احداث شده است که در زمینه کنتورهای سه فاز هوشمند فعالیت دارد.

حسن حسن زاده با اشاره به اشتغالزایی ۳۵ نفر این واحد تولیدی افزود: با توجه به تقاضای تولید توان افزایش ظرفیت تا ۵۰۰ هزار کنتور در سال در این کارخانه وجود دارد که نیاز به ۲۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری دارد.

وی بیان کرد: همچنین طرح نیروگاه خورشیدی به ظرفیت ۱۰۰ کیلو وات با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان راه اندازی شده است که توان افزایش تا ۲۵ مگاوات نیز وجود دارد.

براساس این گزارش واحد تولیدی مواد ضدعفونی کننده سطح و دست نیز با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان و تولید ۹ هزار قوطی مواد ضد عفونی نیز از دیگر طرحی بود که امروز (شنبه ) در باغین  به بهره برداری رسید.

باغین در فاصله ۳۰ کیلومتری غرب مرکز استان واقع شده است


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − یازده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.