منو

وضعیت رفسجان قرمزتر خواهد شد؟!

اگر برای انجام خدمات به کارگران فصلی در رفسنجان تدبیر خوبی انجام نشود وضعیت قرمز رفسنجان قرمزتر خواهد شد.

۲۸ مرداد ۱۳۹۹


به گزارش ایستار،جلسه مشترک ستاد کرونا و سازماندهی کارگران فصلی شهرستان در محل فرمانداری رفسنجان با حضور مسئولین شهرستان صبح امروز برگزار شد.

مختاری نماینده شهرداری در جلسه سازماندهی کارگران فصلی شهرستان رفسنجان اظهار داشت:با توجه به نزدیک شدن به فصل برداشت پسته در رفسنجان برای اسکان کارگران فصلی قسمتی از پارکینگ شهربازی که در ورودی شهرستان قرار دارد را انتخاب کرده ایم. در حال حاضر حصار کشی وساخت سرویس بهداشتی بهداشتی این مکان را انجام میدهیم.

جمالی زاده معاون بهداشتی رفسنجان هم در این جلسه عنوان کرد:سازماندهی کارگران فصلی چند بعد دارد به جز فراهم کردن مکان مناسب باید بعد امنیت ، مدیریت و احزار هویت را مورد بررسی قرار دهیم.

وی ادامه داد: برای پیشگیری از شیوع کرونا در بین کارگران فصلی از کادر درمان کمک خواهیم گرفت که در اقامتگاه مستقر شوند تا با نظارت و انجام خدمات بهداشتی از شیوع این بیماری جلوگیری شود.

جمالی زاده در زمینه ایجاد نقاهتگاه بیان کرد: امکان دارد در زمان برداشت پسته کارگران دچار بیماری شوند باید با همیاری بسیج جامع پزشکی این نقاهتگاه در یکی از مدارس رفسنجان ایجاد شود.در روستاهای شهرستان هم نیاز به همیاری بسیج خواهیم داشت.

بخش دار کشکوییه نیز در جلسه اظهار داشت: برای اسکان کارگران در کشکوییه دو مکان ورودی کشکوییه و ورودی شریف اباد را در نظر گرفته ایم .و در سال گذشته با احراز هویت کارگران فصلی از سرقت و نا امنی جلوگیری کرده ایم.

داد ستان رفسنجان در ادامه این جلسه افزود: وظیفه ما مسئولین شهرستان است که به همیاری فرمانداری بیایم و این سازماندهی را به طور مناسب و دقیق انجام را دهیم.

وی ادامه داد:بحث احراز هویت بحث مهمی است بعید میدانم بتوانیم افراد بی هویت را احراز هویت کنیم .اگر خدمات خوبی در مکان های استقرار کارگران فصلی انجام نشود کارگران در این مکان مستقر نخواهند شد .

شهسواری با اشاره به این که شش ماه از شیوع کرونا گذشته است اما هنوز رفسنجان دستگاه محلول پاش برا سم زدایی مکان های الوده ندارد.

وی در اخر اظهار داشت : اگر برای انجام خدمات تدبیر خوبی انجام نشود وضعیت قرمز رفسنجان قرمزتر خواهد شد.

کلانتری رئیس جامع پزشکی بسیج در رفسنجان نیز در جهت ایجاد نقاهتگاه رفسنجان در جلسه سازماندهی کارگران فصلی تصریح کرد:از هفته اینده کارگران به شهرستان خواهند امد .جمع اوری پرستار ،نیروهای خدماتی ، ایجاد استراحتگاه برای کادر درمان و ماشین های مناسب برای انجام خدمات امادگی بسیار بالایی میخواهد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.