منو

نارنجی‌پوشان شهر فاتحان اروند تجلیل شدند

تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان پس از سال‌ها انتظار مردم این شهر موفق شد به لیگ برتر که آرزوی هر تیم است، دست پیدا کند.

۲۸ مرداد ۱۳۹۹

به گزارش ایستار،تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان پس از سال‌ها انتظار مردم این شهر موفق شد به لیگ برتر که آرزوی هر تیم است، دست پیدا کند.

مسئولان شهرستان در جشنی بزرگ این قهرمانی را قدر نهادند و از نارنجی‌پوشان شهر لاله‌های سرخ فاتحان اروند تقدیر کردند.

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان اظهار کرد: این مقام قهرمانی را تقدیم می‌کنیم به تمام مردم شریف و نجیب رفسنجان و خوشحالم قبل از ماه عزاداری اباعبدالله‌الحسین (ع) توانستیم جشن خوب و مسرورانه برای مردم رفسنجان به ارمغان بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان ادامه داد: وقتی هدایت این تیم را قبول کردم زمان اندکی تا شروع مسابقات بود، نکته‌ای که خیلی حائز اهمیت بود؛ در زمین خودمان دیدم مردم با تیم به دلایلی خیلی نزدیک نیستند، اما امروز از دستاوردهای بزرگی که داشتیم در مسابقاتی بود که کل این صندلی‌ها پر بود و اصلی‌ترین موضوعی که رخ داد؛ دغدغه من از روز اول و جلسات متعدد بود که این تیم بتواند جزئی از ارکان اصلی خانواده‌های رفسنجان قرار گیرد که به این هدف رسیدیم.

وی ادامه داد: امروز تیم مس در قلب مردم رفسنجان است و این دستاورد بزرگی است،  فوتبال به عنوان بزرگترین پدیده اجتماعی می‌تواند یک شهر را زنده کند و بعد از بیش از 30 سال نام فاتحان اروند را در کشور زنده کند که این قدرت فوتبال است.

ربیعی خاطرنشان کرد: به کارگران صنایع مس این پیروزی را تقدیم می‌کنیم و امیداوریم همان‌طور که در عرصه صنعت توانمند هستند در عرصه فوتبال نماینده خود در لیگ برتر را حمایت کنند.

ربیعی در ادامه با اشاره به اینکه خوشحالیم توانستیم در مدت برگزاری مسابقات رکوردهایی هم بزنیم، افزود: از کلیه مدیران تقدیر می‌کنم اما تقدیر ویژه از پیشکسوتان فوتبال رفسنجان دارم که در این مدت به ما خیلی کمک کردند و در جلسات ما شرکت کردند.

وی افزود: تشکر ویژه از تیمم که با تمام مشقت‌ها باور را باور کرد و تعریف و به اجرا گذاشت، مبارزه کرد، جنگید و اراده و همدلی را ایجاد کرد.

ربیعی ابراز داشت: اگر جایی حرفی زدم یا دلی رنجاندم به خاطر امروز بوده اما از صمیم قلب حلالیت می‌طلبم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: پیامم را با احترام به پدرم،  در دوردست آسمان‌ها می‌فرستم برای مادرم که او بود من سر تمرین بودم او شیمی درمانی می‌کرد و من در بازی، و من اکنون هستم  و او نیست؛ این پیروزی را از طرف خودم و برادرم رضا به روح مادرم تقدیم می‌کنم.

مجید فصیحی‌هرندی فرماندار ویژه رفسنجان هم با تبریک صعود تیرم مس فسنجان به لیگ برتر اظهار کرد: لاله‌های نارنجی در کنار لاله‌های سرخ فاتحان اروند برای این شهرستان بار دیگر افتخار آفریدند.

وی تصریح کرد: از همه کسانی که در این پیروزی نقش داشتند قدردانی می‌کنم، ربیعی انسانی مصمم، مهربان، قاطع و بااخلاق توانست ثابت کند، هستند انسان‌هایی که بتوانند در عرصه‌های مختلف حماسه بیافرینند.

فرماندار رفسنجان گفت: از هواداران پرشور تیم هم قدردانی می‌کنیم که با تشویق‌های خود به تیم کمک کردند و امیدواریم این راه ادامه پیدا کند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 18 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.