منو

از نخستین کتاب تألیف هیأت ورزشهای همگانی شهرستان رفسنجان رونمایی شد

با حضور مسئولین شهرستان ازکتاب دروس تئوری مربیگری درجه ۳ که توسط گروهی از اساتید هیأت ورزشهای همگانی شهرستان رفسنجان تالیف شده است، رونمایی شد.

۱۴ شهریور ۱۳۹۹

به گزارش ایستار، در مراسمی که با حضور جناب دکتر فصیحی هرندی فرماندار، آقای منصور دامغانی رئیس امور شهرستانها و نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، آقای محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان، آقای بهشتی پور عضو شورای شهر، حجت الاسلام برزگر مسئول کارگروه ورزش دفتر نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس، آقای شایگان فر رئیس تربیت بدنی کارکنان مس سرچشمه، دیگر مسئولین و جمعی از اعضای هیأت رئیسه و مسئولین کمیته های هیأت همگانی برگزار شد، از کتاب دروس تئوری مربیگری درجه ۳ که توسط گروهی از اساتید هیأت ورزشهای همگانی شهرستان رفسنجان تالیف شده است، رونمایی گردید.

منصور دامغانی نماینده مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان در جمع حاضرین ضمن قدردانی از اقدام ارزنده هیأت همگانی در تألیف کتاب مربیگری درجه سه، قهرمانی تیم فوتسال بانوان صنعت مس رفسنجان و هم چنین راهیابی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان به لیگ برتر را نشان از توانمندی ورزشکاران رفسنجانی و توسعه ورزش شهرستان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه رفسنجان توانسته با حضور مدیران ورزشی و پرورش ورزشکاران در سطح استان و کشور حرفی برای گفتن داشته باشد. وی در پایان کارهای علمی و آموزشی هیأت همگانی رفسنجان را تحسین و برای دست اندرکاران آرزوی موفقیت نمود.

دکترفصیحی هرندی فرماندار شهرستان نیز موفقیت های ورزشکاران رفسنجانی در سطوح ملی و بین المللی را نتیجه همراهی و همدلی ورزشکاران بیان کرد و افزود: توجه به علمی کردن ورزش که در حال حاضر شاهد یک نمونه از این اتفاق هستیم، بسیار مهم و قابل تقدیر است.

سپس رئیس هیأت همگانی با قدردانی از همراهی همیشگی فرماندار محترم رفسنجان در برنامه های هیأت همگانی از همکاری اعضا و همکاران هیات خصوصا آقای جواد حاج باقری رئیس هیأت ورزش های روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان در امور و وظایف محوله هیات و آقای دکتر کیوان خرمی پور و امیر حسین حکمتی کار در تألیف کتاب و مقالات علمی، تهیه این اثر را حرکت ارزشمندی توصیف کرد که مربیان رشته های ورزشی را به سمت علمی بودن پیش میبرد و تصریح کرد: امیدواریم با مشارکت ورزشکاران و اساتید خوش فکر و متخصص بتوانیم روز به روز به ارتقاء سطح علمی ورزش شهرستان در تمامی رشته ها کمک کنیم.

امیرحسین حکمتی کار سرپرست گروه نویسندگان و مسئول علمی هیأت همگانی نیز در جمع مدعوین با بیان اینکه کتاب حاضر میتواند به نیاز متقاضیان مربیگری درجه سه در تمامی رشته های ورزشی پاسخ دهد، گفت: برای تألیف کتاب مطالعات فراوانی انجام شد و از اساتید مختلفی راهنمایی گرفتیم تا اثری ارزشمند و فاخر را تقدیم کنیم.

وی با تشکر از همراهی و حمایت هیأت همگانی در تألیف کتاب، افزود: کتاب فوق با هدف هموار نمودن مسیر فراگیری دروس پیش نیاز مربیگری در تمامی رشته های ورزشی و در ۱۳ فصل طبق سرفصل های نظام نامه آموزشی فدراسیون ورزشهای همگانی و وزارت ورزش و جوانان به رشته تحریر درآمده است.

شایان ذکر است که این مراسم با رونمایی از کتاب و تقدیر از امیرحسین حکمتی کار یکی از نویسندگان کتاب که بتازگی موفق به پذیرش در مقطع دکترای فیزیولوژی ورزشی دانشگاه تربیت مدرس شده است، به پایان رسید.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هشت =

مطالب مرتبط
مطالب پیشنهادی
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.