منو

جواب توهین، افشاگری است/ آب ماجرای عظیمی زاده به کُرت آخر رسیده

به جناح حامی شهردار سابق به ویژه کانال ها و صفحات معلوم الحالی که توهین های متعددی به رسانه های منتقد کرده اند . همه کسانی که در پس این صحنه گردانی خطرناک هستند اخطار می کنیم صبر ما به انتهای خود رسیده و اگر به رویه غیر انسانی و اخلاقی خود ادامه دهید آنچه را که از آن وحشت دارید و دلیل اصلی همه این فتنه ها است به اطلاع مردم شریف رفسنجان خواهیم رساند.

۲۴ شهریور ۱۳۹۹

روز گذشته پس از انعکاس خبر بازداشت شهردار رفسنجان توسط تارنمای خبری ایستار طبق روال گذشته فیک نیوزهای های حامی شهردار مستعفی و رییس شورای شهر آتشبار توهین و تهمت خود را بروی پایگاههای خبری قانونی و صاحب شناسنامه شهر گشودند.

اوج هجمه ها متعلق به رسانه بی هویتی است که توسط یکی از چاکران درگاه خاندان هاشمیان اداره می شود. جدای از همه توهین ها و تهمت ها که در خور سازندگان و منتشرکنندگان آن است حرف این رسانه های مبتذل آن بود که اول شهردار بازداشت نشده است دوم اتهامات وارده که رسانه های منتقد به آن اشاره کردنند خالی از حقیقت است.

به جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع مردم شریف رفسنجان می رسانیم که شهردار مستعفی بواسطه تخلفاتی به دادگاه احضار به حکم قاضی محترم بازداشت و امروز با تامین قرار یک میلیارد تومانی آزاد و حق خروج از یزد را ندارد.

و اما بعد تا به امروز رویه حاکم بر ایستار اخلاق محوری و حفظ آبرو افراد در هر جایگاه و مقامی بوده است اما بنظر می آید صبر و طمأنینه ما در برابر جناح هتاک و بی ادب مقابل آنان را دچار خطای محاسباتی کرده و این تصور را ایجاد نموده که تا ابد رویه ما صبر و سکوت خواهد بود.

از همین جهت به جناح حامی شهردار سابق به ویژه کانال ها و صفحات معلوم الحالی که توهین های متعددی به رسانه های منتقد کرده اند . همه کسانی که در پس این صحنه گردانی خطرناک هستند اخطار می کنیم صبر ما به انتهای خود رسیده و اگر به رویه غیر انسانی و اخلاقی خود ادامه دهید آنچه را که از آن وحشت دارید و دلیل اصلی همه این فتنه ها است به اطلاع مردم شریف رفسنجان خواهیم رساند. تا ببینیم باز این کم خردان هتاک دم از غیرت و مردانگی خواهند زد؟

دلخوری اصلی ما از دستگاهای نظارتی و امنیتی است که به همه اسرار مگو آگاهند و در برابر این جماعت کم خرد هتاک سکوت کرده اند.

کلام آخر ما این است: آبِ ماجرای عظیمی زاده به کُرت آخر رسیده.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + ده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.