منو

پوست خربزه ای زیر پای مجلس انقلابی

معرفی رزم حسینی با آن حواشی از دو حال خارج نیست یا طبق پیش بینی طراحان وی رای اعتماد می گیرد که خود بهانه ای خواهد شد برا تخریب تمام قد مجلس، که چگونه یک سرمایه دار که مشکوک به تابعیت دوگانه است از مجلس انقلابی رای اعتماد گرفته؟ و یا اگر به فرض رزم حسینی رای اعتماد نمایندگان محترم مجلس را کسب نکرد می توان کاسه و کوزه تمام نابسامانی ها و تورم موجود در بازار را بر سر مجلس شکست.

۰۵ مهر ۱۳۹۹

در حاشیه معرفی علیرضا رزم حسینی بعنوان وزیر پیشنهادی وزارت صمت به مجلس شورای اسلامی

سرویس سیاسی ایستار/ معرفی علیرضا رزم حسینی بعنوان وزیر پیشنهادی وزارت صمت که با کش و قوس های فراوان همراه بود رویداد کم سابقه ای که از ابعاد مختلف قابل تامل و تفکر است.
از بعد سیاسی ماجرا معرفی رزم حسینی بعنوان وزیر پیشنهادی صمت بنظر طراحی پیچیده ای برای تحت الشعاع قراردادن مجلس یازدهم باشد.
علیرضا رزم حسینی که از رزمندگان دوران دفاع مقدس و در لشکر 41 ثارالله است، بعد از اتمام جنگ از کسوت نظامی خارج و به فعالیت های اقتصادی روی می اورد.
فعالیت های اقتصادی که منجر به آن شده که وی امروز دارایی های کلانی را در تملک داشته باشد.
از دیگر حاشیه های مطرح شده پیرامون رزم حسینی اقامت دایم خانواده اش در کانادا می باشد که ظن قریب به یقینی در مورد تابعیت مضاعف خوده ایشان ایجاد کرده است.
به زبان ساده دولت وزیری را به مجلس معرفی کرده که شاید از نظر حاشیه های پیرامونش در تاریخ جمهوری اسلامی بی سابقه باشد.
اینکه برای وزارت خانه ای که عمر تصدی سمت وزارت در آن کمتر از یک سال خواهد بود، شخصی بدون سابقه اجرایی در این سطح و با چنین حواشی معرفی شود امری عادی نخواهد بود و حکایت از برنامه چینی دارد که اهدافی فراتر از صرفاً تعیین تکلیف یک وزارت خانه را دنبال می کند.
نکته مهمی که در ماه های پس از تشکیل مجلس یازدهم به وضوح قابل تشخیص است، خط تخریبی است که به منظور بی اعتبار کردن تصمیمات مجلس چه در داخل و چه از خارج کشور با شدت و قوت به راه افتاده .
شواهد بسیاری از این خط تخریب موجود است که از جمله آن می توان به حواشی ایجاد شده پیرامون خودروهای دنا پلاس اهدایی به نمایندگان و یا واکسن های آنفلوآنزا تحویل داده شده به مجلس اشاره کرد.
طراحان این بازی به دنبال آن هستند که از آب گل آلود بی سرو سامانی وزارت صمت ماهی دلخواه خود را صید کنند.
طراحان می دانند مجلس بدنبال تعیین تکلیف نهایی این وزارت خانه به منظور سامان بخشی به بازار داخلی است، پس نیت نمایندگان بر فیصله ماجرای وزارت صمت امکان مخالفت با وزیر پیشنهادی را به حداقل ممکن تقلیل خواهد داد.
حال معرفی رزم حسینی با آن حواشی از دو حال خارج نیست یا طبق پیش بینی طراحان وی رای اعتماد می گیرد که خود بهانه ای خواهد شد برا تخریب تمام قد مجلس، که چگونه یک سرمایه دار که مشکوک به تابعیت دوگانه است از مجلس انقلابی رای اعتماد گرفته؟
و یا اگر به فرض رزم حسینی رای اعتماد نمایندگان محترم مجلس را کسب نکرد می توان کاسه و کوزه تمام نابسامانی ها و تورم موجود در بازار را بر سر مجلس شکست.
نکته حائز اهمیت آن است جریان انقلابی در سال های گذشته بخش بزرگی از نابسامانی های کشور را مربوط به خوی اشرافی مسئولین و دور بودن آنان از واقعیات جامعه می دانست و پیوسته در برابر مسئولینی که به هر شکلی خود و خانواده هایشان در خارج از کشور اقامت داشته اند موضع سرسختانه اتخاذ کرده است.
همین رویه تبدیل به سدی در برابر زیاده خواهی عده ای گشته که بنظر، با این طرح هوشمندانه بدنبال شکستن تابوی اشرافیت و تابعیت دوگانه مسولین به دست مجلسی هستند که شعار اصلی آن مبارزه با اشرافی گری است .
این تله ای است زیرکانه که عبور از آن نیازمند بصیرت و زمانشانسی تصمیم گیران است، که امید داریم مجلس یازدهم از آن به سلامت عبور نماید.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.