منو

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان:چرا باید در دنیا بیشترین تلفات کادر درمان را داشته باشیم؟

فقط ما مانده ایم و تعداد زیادی از بیماران که کسی از ما حمایت نمی کند. چرا باید در دنیا بیشترین تلفات کادر درمان را داشته باشیم؟ ما و همکارانمان شبانه روز بیشتر از 3 تا 4 ساعت استراحت نداریم اما متوجه این بی تفاوتی ها نمی شوم .

۰۲ آبان ۱۳۹۹

به گزارش ایستار ،روز گذشته در حاشیه تجلیل خیرین رفسنجان از مدافعان سلامت در بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان دکتر علی اسماعیلی ندیمی ابراز گله مندی کرد :
حال همکاران من خوب نیست کادر درمان بیمار و خسته شده اند .
ما از مردم به جز زدن ماسک در خواست دیگری نداریم و جای تاسف دارد که با تمام این مشکلات و سختی هایی که همکاران من تحمل می کنند به حرف های ما اهمیتی داده نمی شود و مسئولین هیچ توجهی ندارنددر صورتی که اگر مسئولین 10 درصد حرف ما را قبول می کردند شاید اقدامات جدی تری انجام می شد . علی اسماعیلی ندیمی ادامه داد: پروتکل نوشتن و ابلاغ کردن که اهمیت ندارد بلکه باید اجرا شود؛چرا درک نمی شود روزانه 300 و اندی نفر به دلیل این بیماری جان خود را از دست می دهند اما کسی کاری نمی کند. حال اگر چند سال یک بار یک هواپیما با این تعداد جمعیت سقوط کند تا مدتها همه درگیر آن می شوند و الان در هر روزانگار یک هواپیما سقوط می کند .

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان برگزاری مراسم ترحیم برای فوت شدگان مبتلا به کرونا را در آرامستان یادآور شد و گفت : در شهر به جز آرامستان تعدادی از جوانان در دورهمی ها و باشگاههای ورزشی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی و حتی زدن ماسک تجمع می کنند وگویا از زحمت های ما بی خبر هستند. فقط ما مانده ایم و تعداد زیادی از بیماران که کسی از ما حمایت نمی کند. چرا باید در دنیا بیشترین تلفات کادر درمان را داشته باشیم؟ ما و همکارانمان شبانه روز بیشتر از 3 تا 4 ساعت استراحت نداریم اما متوجه این بی تفاوتی ها نمی شوم .
اسماعیلی ندیمی تاکید کرد :هر چه جلوتر می رویم تعداد بیماران رو به افزایش است و آمار تا کنون بیشتر مربوط به شهر بود و روستا ها هم با توجه به تمام شدن فصل برداشت پسته به آمار ما اضافه خواهند شد؛ وقتی پرستار و پزشک ما نفس کشیدنش راحت نیست و خسته و بیمار می شود و اگر آن ها بیمار شوند بیماران چه باید بکنندو چه کسی به داد آن ها خواهد رسید؟
ما و همکاران هم ظرفیتی داریم اما وقتی که ببینیم همه با ما هستند مسلما دلگرم تر و مقاومت می شویم.
وی ابراز امیدواری کرد:بالاخره داروی این بیماری کشف می شود و هر چه بتوانیم از تلفات جلوگیری کنیم برنده خواهیم بود.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.