منو

مواکب و هیأت‌های مذهبی رفسنجان هم به پویش نذر نفس پیوستند.

جمعی از خیرین و سازمان‌های مردم نهاد شهرستان رفسنجان به منظور فراهم کردن اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی و کمک به خالی شدن تعدادی از تخت‌های بیمارستان، پویش «نذر نفس» را راه‌اندازی کرده‌اند که موکب خاتم الانبیاء (ص) هیأت کربلا و هیأت عاشقان علمدار به این پویش پیوستند.

۲۸ آبان ۱۳۹۹



به گزارش ایستار ،حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در این باره بیان کرد: مواکب و هیأت‌های مذهبی رفسنجان با مشارکت در طرحی با عنوان «نذر نفس» درنظر دارند، برای بیمارانی که نیاز به اکسیژن دارند و به این علت باید در بیمارستان بستری شوند، برای این که تخت بیمارستان اشغال نشود و افراد بتوانند در منازل خودشان تحت درمان قرار گیرند، تعدادی دستگاه اکسیژن ساز تهیه و خریداری شود و در اختیار بیمارستان قرار گیرد تا بیماران در طول درمان از این دستگاه‌ها استفاده کنند و پس از این که بهبود یافتند، دستگاه را مجدداً به بیمارستان برگردانند تا به بیمارهای بعدی که نیاز دارند، داده شود.
حجت الاسلام عسکری در ادامه بیان کرد: این اقدام بسیار شایسته و خوبی است که با مدیریت موکب خاتم الانبیاء ص که در این زمینه هم در ابتدای شیوع این بیماری در مسئله تهیه ماسک خیلی فعالیت کردند، هم برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، که تقریبا در رفسنجان همه‌ ز‌ندانیان جرائم غیرعمد در شرف آزادی هستند؛ و اکنون برای گام سوم مشارکت در طرح «نذر نفس» که در این زمینه افراد خیّر و توانمندی که تمکن مالی دارند و می‌خواهند در جهت سلامتی مردم کمک کنند، برای تهیه دستگاه اکسیژن ساز با موکب خاتم الانبیاء ص همکاری و در این کار بسیار ارزشمند، انسان‌دوستانه و مؤمنانه مشارکت کنند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + هفت =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.