منو

سرمربی مس رفسنجان: تابع تصمیمات سازمان لیگ و ستاد ملی کرونا برای مسابقات لیگ برتر هستیم

سرمربی مس رفسنجان گفت: تابع تصمیمات سازمان لیگ و ستاد ملی کرونا برای مسابقات لیگ برتر هستیم.

۳۰ آبان ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از ایسنا”محمد ربیعی” شامگاه ۲۹ آبان ماه در نشست خبری پیش از بازی مقابل تیم گل گهر اظهار کرد: بازی فردا جزو بازی‌های خوب و پراهمیت مسابقات است و تیم گل‌گهر سیرجان را بسیار خوب با کادر فنی شایسته، مربی کاردان و بازیکنان خوبی می‌دانم و در بازی هفته اول خود نیز توانستند این موضوع را نشان دهند.

وی افزود: ما هم سعی کرده‌ایم شرایط خوبی را برای تیم‌مان داشته باشیم و در هفته اول مسابقات نیز می‌توان گفت عملکرد و نمایش بدی نداشتیم. ایراداتی داشتیم که هفته به هفته حل خواهیم کرد و مطمئن هستم در بازی فردا تیم با جنگندگی و برنامه ریزی بهتری در مسابقه خواهد بود و مطمئن هستم تیم مس هفته به هفته شرایط مطلوب تری خواهد داشت.

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: تیم گل گهر تیم شایسته با مهره‌های بسیار خوبی است و اگر بخواهم بدون اغماض بگویم این تیم جزء سه، چهار تیم اول امسال خواهد بود. به هر حال جدا از حوزه فعالیت خودم در این ۱۰-۱۲ سال که حرفه‌ای کار می‌کنم و همه ابعاد فوتبال را سعی کردم چه به عنوان یک محقق یا مربی فوتبال دنبال کنم متر تمام لیگ در دستم می‌تواند باشد ولی تیم سیرجان جزء تیم هایی است که برای کسب سهمیه قدم برمی دارد و با شرایطی این باشگاه و سرمربی آن دارد تیم بسیار قابل احترامی است و فکر می کنم که با توجه به اینکه بسیار پرمهره است امسال شرایط کسب سهمیه را دارد.

ربیعی با بیان اینکه ما هم برتامه ریزی های خود را داریم و این بازی قطعا با رشادت و تمرکز بچه‌های تیم ما همراه خواهد بود در خصوص محرومان و مصدومان احتمالی تیم گفت: دو سه بازیکن خود را به عناوین مختلف در اختیار نداریم بحث یکسری اتفاقات انضباطی جای خود را دارد و دو بازیکن ما مبتلا به کرونا شده اند که یکی از آنها مسیح زاهدی است که در بازی فردا در اختیار نداریم.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص شرایطی که کرونا در کشور ایجاد کرده است، گفت: این مسائل اجتناب ناپذیر است و از مردم می‌خواهم تمام مسائل بهداشتی و ایمنی را در رابطه با کرونا رعایت کنند و خیلی باید مراققب همدیگر باشیم خیلی سخت و نگران کننده شده است.

ربیعی افزود: اینکه هر هفته انسان‌های بی شماری از میان ما می روند از نظر احساسی نگران کننده است و امیدوارم همه رعایت کنیم ما هم در فوتبال هستیم مجبوریم اما با تمهیدات بسیار زیادی این کار را انجام می‌دهیم. باشگاه مس رفسنجان از نظر مدیریت، معاون باشگاه، تمام عوامل باشگاه سخت گیری های شدید دارند. علاوه بر تست های PCR که هر هفته انجام می دهیم مکان‌هایی که تیم در آنجا حضور خواهد داشت دائما ضدعفونی می شود، واقعا از همه می خواهم رعایت کنند تا بیشتر از این باعث نکرانی و عزادار شدن اطرافیان خود نباشیم.

وی در خصوص احتمال تعطیلی لیگ برتر بدلیل شرایط کرونا، گفت: ما یک شرایط نرمال و یک شرایط غیرمعمولی در مسابقات داریم که در شرایط نرمال تیم ها برنامه های پیش فصل خود را برای مسابقات انجام می‌دهند برای تیم‌های مختلف این موضوع متفاوت است. کسانی که فوتبال را کاملا کارشناسی دنبال می‌کنند می دانند که باید ریتم مسابقات شکل خود را بگیرد مخصوصا برای تیم‌هایی مثل ما که تازه از دسته پایین‌تر به دسته بالاتر آمده‌اند شرایط ما به گونه‌ای است که دوست داریم شرایط تیم ما هر چه سریعتر با فضای لیگ برتر منطبق شود.

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: از طرف دیگر ستاد ملی کرونا مسائلی دیگر را دارد و به نظر من فرق اهم و فی الاهم است یعنی ورزش و همه کارهایی که انجام می دهیم نباید منجر به خطر افتادن سلامتی جامعه شود. برای ما این مسئله مهم است و بدون اغماض می‌گویم تابع تصمیمات سازمان لیگ و ستاد ملی مبارزه با کرونا برای مسابقات هستیم و آنها در جایگاهی نشسته‌اند که مهم و مهمتر را تشخیص می‌دهند.

ربیعی در پاسخ به این سوال درباره اقامت تیمش در کرمان پیش از مسابقه گفت: الان نیاز نیست به آن پرداخته شود و دوست داریم تمام تمرکز فنی خود و بازیکنان روی بازی فردا باشد.

وی در پایان گفت: تیم مس رفسنجان جزو تیم‌هایی است که هر چه می‌گذرد بیشتر درباره آن خواهید شنید و پروسه‌های فنی کاملا زمان بر است و سبک و فلسفه فنی که من کار می‌کنم و بازی فردا مطمئن هستم بهتر از بازی استقلال بازی خواهیم کرد. قطعا بازیکنان ما فردا بازی با درایت، هوشمندی و تمرکز در برابر رقیب زیرک و باهوش خود بازی خواهد کرد و در کنار آن چاشنی تعصب و جنگندگی در نخوه عملکرد راندمان بچه‌ها مشهود باشد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.