منو

منهاجی:این روزها زیاد طول نخواهد کشید ما خط اتش بسیار خوبی داریم

شاید در حال حاضر توپ های ما گل نمیشود وگرنه تیم مس رفسنجان شایستگی های بسیاری دارد.

۱۲ آذر ۱۳۹۹


به گزارش ایستار،آرتا منهاجی پس از شکست در مقابل تراکتور سازی تبریز در نشست خبری بیان کرد:فکر میکنم بازی تیم مس رفسنجان در این بازی به گونه ای بود که شایستگی کسب سه امتیاز را داشت و همچنین طبق برنامه های که در نظر گرفته بودیم بازی جلو میرفت .

منهاجی در ادامه ضمن تشکر از بازی بازیکان تیم مس رفسنجان عنوان کرد:بر اثر از دست دادن یک لحظه توان سنگینی دادیم و به یاد داشته باشیم که امروز در مقابل تیم پرستاره تراکتور سازی تبریز بازی داشتم و همچنین ما در دونیمه موقعیت های متعددی ایجاد کردیم که متاسفانه گل نشدند.

مربی مس رفسنجان اظهار داشت:تمرکز ما روی کارمان است و حمایتی که باید از سمت مدیران برا تیم انجام میشد انجام شده است و این روند ادامه خواهد داشت.در بازی فوتبال یک زمان هایی شانس هم در برد دخیل است که امروز دو موقعیت گل را از دست دادیم.

وی ضمن تبریک به سرمربی تراکتور تبریز برای کسب سه امتیاز ادامه داد:هم اکنون چهار در وازه بان خوب در تیم مس رفسنجان داریم و متاسفانه دروازه بان ما یک لحظه اشتباه کرد من صحنه گل را دیدم و دلخوری من از جای دیگری است و در جلسات انالیز این مشکل را رفع خواهیم کرد و در حال حاضر مربی گلر بسیار بزرگی در تیم وجود دارد.

مربی مس رفسنجان در یاد اور شد: محمد قاضی از زمانی که وارد تیم مس رفسنجان شده است با شخصیت فوق العاده ای که دارد در تمامی لحظات بازی و تمرین به ما کمک کرده است و امروز به تشخیص سر مربی از لحظات اول بازی نکرد. این روزها زیاد طول نخواهد کشید ما خط اتش بسیار خوبی داریم شاید در حال حاضر توپ های ما گل نمیشود وگرنه تیم مس رفسنجان شایستگی های بسیاری دارد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 2 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.