منو

دردهای فرودگاه رفسنجان کی پرواز می کند؟!

۱۱ آذر ۱۳۹۸

به گزارش ایستار به نقل از خانه خشتی گویا آغاز سفر رئیس جمهور به استان کرمان از طریق فرودگاه رفسنجان بیشتر یک کار نمایشی بود تا آنکه بتواند راه گشای مشکل فرودگاه رفسنجان باشد.
فرودگاه رفسنجان که یکی از ظرفیت های این شهرستان به شمار می رود، این روزها مورد بی مهری مسئولان قرار گرفته و انگار نه فرماندار، نه نماینده و نه هیچ مسئول دیگری دلشان به حال تعطیلی شدن آن نمی سوزد و هیچ تدبیری برای حل مشکل کنسل شدن پی در پی پروازهای آن ندارند.
کنسلی های پی در پی فرودگاه رفسنجان به جایی رسیده که در آبان ماه تنها 10 پرواز رفت و برگشت از این فرودگاه انجام شده و این در حالی است که فرودگاه سیرجان در چند قدمی رفسنجان، تنها در آبان ماه، 60 پرواز رفت و برگشت داشته است.
فرودگاه رفسنجان و سیرجان هر دو از سال 74 کار خود را آغاز کردند و نمی توان گفت که امکانات فرودگاه رفسنجان چیزی کمتر از فرودگاه سیرجان است.
نکته قابل توجه آنکه برخی مشکلات فرودگاه رفسنجان را به تحریم بودن شرکت هواپیمایی ماهان ایر گره زدند در حالیکه این شرکت هر دو فرودگاه رفسنجان و سیرجان را ساپورت می کند و علامت سوال بزرگی که چرا وضعیت پروازهای این دو بدین شکل است.
دعوت از یک شرکت هواپیمایی دیگر در کنار ماهان و ایجاد فضای رقابتی یا جایگزین کردن، می تواند کارساز باشد حال آنکه آنچه واقع است بی تدبیری مسئولان رفسنجان در این قضیه است که یا این موضوع برایشان اهمیتی ندارد یا آنکه زورشان به دستهای حمایت از ماهان ایر نمی رسد؟!


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + چهارده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.