منو

اولین شتاب دهنده طرح‌های کشاورزی در جنوب شرق کشور افتتاح شد

به مناسبت هفته پژوهش، اولین مرکز خصوصی شتاب دهنده طرح های کشاورزی کایت (کشاورزی، آموزشی، یادگیری و تکنولوژی) در جنوب شرق کشور به مدیریت مهندس سعید علیپور مقدم با حضور جمعی از مسئولان شهرستان رفسنجان در مجتمع کیان مهر به صورت ویدئو کنفراس با مسئولین استان و کشور افتتاح شد.

۳۰ آذر ۱۳۹۹

به گزارش ایستار ،در جلسه ای که شنبه شب 29 آذرماه برگزار شد، بطور حضوری مدیران کل جهاد کشاورزی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان، فرماندار رفسنجان، ریاست جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان، رئیس دانشگاه ولی عصر(عج) و معاونت پژوهشی این دانشگاه و مدیران انجمن کارآفرینان رفسنجان حضور داشتند

همچنین بطور همزمان و آنلاین، رییس مرکز توسعه فناوری معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، معاونت اقتصادی استانداری کرمان، ریاست پارک علم و فن آوری استان، در آئین افتتاح این مرکر مشارکت داشتند.

مرکز شتاب دهنده کایت، اولین مرکز حمایت از طرحهای نوآورانه بخش کشاورزی درمنطقه جنوبشرق کشور با مدیریت بخش خصوصی محسوب می شود.

مؤسس شتاب دهنده کایت در این مراسم اظهار کرد: در این مرکز که با حمایت و مدیریت بخش خصوصی (گروه کشاورزی کیانمهر رفسنجان) فعالیت دارد، سرمايه اولیه استارت آپ های نوپا، هسته های فناور و صاحبان ایده تامين و زیرساختهای لازم در بخشهای فنی تخصصی و اداری برای صاحبان ایده فراهم می گردد.

سعید علیپور مقدم افزود: مرکز شتاب دهنده کایت همواره در طول مسیر رشد طرحهای نوآورانه کشاورزی در امور آموزش هاي تخصصي و عمومی، ايجاد دسترسي به مربيان كسب و كار و كارآفرينان با تجربه براي انتقال دانش و تجربه و منتورينگ حرفه اي و موثر یاری رسان خواهد بود.

وی بیان کرد: همچنین فعالیت های حوزه بازاریابی و تجاری سازی محصولات و خدمات هسته ها و واحد های فناور عضو در بخش داخلی و بین المللی و ایجاد ارتباطات راهبردي با شركت ها، سازمانها و شبكه هاي مشتريان برای طرح های نوآورانه از دیگر اهداف این مرکز خواهد بود.

این مرکز با همکاری دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و پارک‌علم و فناوری استان کرمان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه اندازی شده است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.