منو

مس 1- سپاهان 2؛ جنجال برای یک گل

پس از گل دوم مس رفسنجان که در دقیقه 30 توسط رضایی به ثمر رسید، بازیکنان و مربیان سپاهان اعتراض شدیدی به داور داشتند و این موضوع مرجان‌زاده را مجاب کرد تا با کمک‌های خود مشورت کند و پس از این کار، تصمیم به مردود کردن گل داشته باشد.

۰۲ دی ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از ورزش سه، مس رفسنجان پس از کسب تنها یک امتیاز در چهار مسابقه ابتدایی فصل، در سه دیدار اخیرش روند خوبی طی کرده و موفق شده یک مساوی و دو برد پیاپی داشته باشد و به شرایط خوبی برسد، اما آنها اکنون که به مصاف سپاهان رفتند، امیدوار هستند برابر این تیم مدعی هم به برتری دست یبابند و شرایط خود را بهتر کنند ولی در آن سوی میدان هم طلایی پوشان که با یک بازی کمتر 10 امتیازی هستند و با برد پُر گل برابر نساجی به استقبال این دیدار آمده‌اند، سعی در ادامه روند خود دارند تا نزدیک‌تر از همیشه به صدر جدول شوند.


هفته هشتم لیگ برتر؛ سه‌شنبه: 99/10/02 ؛ ساعت: 15:00
استادیوم: شهدای صنعت مس رفسنجان/ بدون تماشاگر
داور: مهدی مرجان‌زاده/ کمک‌ها: علی میرزابیگی و امین زاهدی؛ داور چهارم: مهدی نجار/ ناظر داوری: حسین خانبان.


اخطار:

مس رفسنجانسپاهان
محمد قاضی(8)شایان مصلح(10)
 سروش رفیعی(78)

مس رفسنجان:

  • ناصر سالاری
  • مسیح زاهدی
  • حامد نورمحمدی
  • محمد آقاجان‌پور(1+90- پیمان نامور)
  • محسن طرحانی
  • میثم نقی‌زاده(80- قائم اسلامی‌خواه)
  • مهرداد رضایی
  • محسن آذرباد
  • سجاد آشوری(80- علیرضا ارجمندیان)
  • فراز امامعلی(80- مهرداد آوخ)
  • محمد قاضی(58- محمدحسین کریم‌زاده)

سرمربی: محمد ربیعی


سپاهان اصفهان:

  • پیام نیازمند
  • محمد نژادمهدی
  • محمدرضا مهدی‌زاده
  • مرتضی منصوری
  • امید نورافکن
  • محمد کریمی
  • سروش رفیعی(3+90- شایان مصلح)
  • محمدرضا حسینی(87- محمدرضا خلعتبری)
  • دانیال اسماعیلی‌فر
  • سجاد شهباززاده(87- رضا میرزایی)
  • کی‌روش استنلی(75- محمد محبی)

سرمربی: محرم نویدکیا


شرح گل‌ها:


مس 1 – سپاهان صفر (دقیقه 7: محمد قاضی): آقاجان‌پور در سمت راست زمین محسن آذرباد را راه انداخت که ارسال کوتاه او را محمد قاضی بدون مکث و با شوت روی پا وارد دروازه سپاهان کرد.

گلزنی محمد قاضی با پیراهن مس رفسنجان مقابل سپاهان

مس 1 – سپاهان 1 (دقیقه 5+45: سجاد شهباززاده): نفوذ محمدرضا حسینی از جناح راست زمین و ارسال او به مقابل دروازه مس را سجاد شهباززاده تبدیل به گل کرد.

مس 1 – سپاهان 2 (دقیقه 76: محمدرضا حسینی): اشتباه محمد آقاجان‌پور در دادن پاس توپ را به سروش رفیعی رساند تا او با پاس در عرض محمدرضا حسینی را در موقعیت خوبی قرار دهد و این بازیکن با شوت پای چپ فنی دروازه مس را باز کند.


لحظات حساس:


دقیقه 3: ضربه نژادمهدی، مدافع پیشتاخته سپاهان از کنار دروازه مس به بیرون رفت.
دقیقه 6: دفع ارسال سروش رفیعی از روی کرنر و شوت روی پای حسینی با اختلاف زیادی از دروازه مس راهی اوت شد.
دقیقه 11: خروج اشتباه نیازمند نزدیک بود کار دست او و سپاهان بدهد که تکل او به قصد دفع توپ به پای امامعلی برخورد کرد و از کنار دروازه راه اوت را پیش گرفت.

دقیقه 21: پاس در عمق اسماعیلی‌فر به محمدرضا حسینی رسید که ارسال تند و تیز او را مهاجمان سپاهان نتوانستند استفاده کنند تا این توپ دفع شود.
دقیقه 21: ضربه سر استنلی را ناصر سالاری در اختیار گرفت.
دقیقه 24: نژادمهدی از سمت چپ میانه زمین پاس بلند رو به عقب داد که توپ از بالای سر نیازمند عبور کرد و نزدیک بود وارد دروازه سپاهان شود که دروازه‌بان طلایی پوشان قبل از عبور توپ از خط آن را به کرنر زد.

دقیقه 30: به دلیل اینکه پاس به عقب نژادمهدی را نیازمند با دست دفع کرد، خطای دو ضرب به سود مس اعلام شد که این موقعیت برای رفسنجانی‌ها را آذرباد برای سجاد آشوری کاشت که شوت او پس از برخورد به مدافع سپاهان و در ادامه دست مسیح زاهدی، با شوت پای چپ مهرداد رضایی تبدیل به گل شد، اما مهدی مرجان‌زاده داور مسابقه پس از مشورت با داور چهارم و کمک داور دوم و پس از دو دقیقه و نیم، از تصمیم خود صرف نظر و گل مس را مردود اعلام کرد.

دقیقه 38: ارسال آقاجان‌پور از جناح راست زمین نزدیک بود با اشتباه مرتضی منصوری وارد دروازه سپاهان شود که توپ به تیرک افقی اصابت کرد و در ادامه توسط نژادمهدی دفع شد.
دقیقه 43: ضربه سر کی‌روش استنلی روی توپ ارسالی از جناح راست زمین را ناصر سالاری به خوبی جمع کرد تا دروازه مس بسته بماند.

دقیقه 2+45: شوت راه دور محمد کریمی از کنار دروازه مس راهی اوت شد.

مس رفسنجان و سپاهان

دقیقه 52: حرکت تند و تیز سجاد آشوری موقعیت خطرناکی برای مس به وجود آورد که پاس به عقب او و شوت محسن آذرباد را نیازمند در اختیار گرفت.

دقیقه 66: حرکت در عرض سجاد شهباززاده و شوت پشت محوطه او به شکل خطرناکی از بالای دروازه مس به بیرون رفت.

دقیقه 75: نفوذ شهباززاده به قلب خط دفاعی مس و شوت زمینی او از کنار دروازه این تیم عبور کرد.

دقیقه 86: موقعیت جدی مس روی توپ ارسالی از کرنر با ضربه سر آقاجان‌پور همراه شد که توپ به راحتی در دستان نیازمند جای گرفت.

دقیقه 4+90: شوت پشت محوطه آذرباد خطری روی دروازه سپاهان به وجود نیاورد و به نیازمند رسید.

مس رفسنجان و سپاهان


در حاشیه:

* محمد ربیعی و محرم نویدکیا، سرمربیان دو تیم قبل از شروع بازی برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.

محمد ربیعی و محرم نویدکیا


* مس رفسنجان نسبت به بازی اخیرش مقابل نساجی که به برتری رسید، امروز با دو تغییر مقابل سپاهان قرار گرفته که محمد آقاجان‌پور و محسن آذرباد به ترتیب جانشین عقیل کعبی و قائم اسلامی‌خواه شده‌اند.
* تنها تغییر سپاهان در دیدار امروز نسبت به بازی قبل مقابل نساجی که به برتری 4 بر صفر رسید، حضور محمدرضا مهدی‌زاده به جای گئورگی ولسیانی است.
* شایان مصلح، بازیکن نیمکت‌نشین سپاهان بخاطر اعتراض به داوری در دقیقه 10 کارت زرد گرفت.

* در دقیقه 24 پس از دفع توپی که نیازمند داشت، این گلر وارد دروازه سپاهان شد و همین اتفاق موجب شد تا تور دروازه پاره شود و بازی را حدود پنج دقیقه به وقفه بیاندازد.
* پس از گل دوم مس رفسنجان که در دقیقه 30 توسط رضایی به ثمر رسید، بازیکنان و مربیان سپاهان اعتراض شدیدی به داور داشتند و این موضوع مرجان‌زاده را مجاب کرد تا با کمک‌های خود مشورت کند و پس از این کار، تصمیم به مردود کردن گل داشته باشد.
* کادر فنی مس رفسنجان پس از مردود شدن گل رضایی، به شدت نسبت به تصمیمات داور معترض شدند و این موضوع بازی را حدود سه دقیقه به وقفه انداخت.

* در دقیقه 60 سروش رفیعی در محوطه جریمه مس سرنگون شد که داور اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

* در دقیقه 66  توپ در محوطه جریمه مس برخوردی با دست مدافع این تیم داشت که البته عمدی نبود و داور دستور به ادامه مسابقه داد.

* مهرداد آوخ در دقیقه 81 در محوطه جریمه سپاهان روی زمین افتاد که داور تصمیمی برای گرفتن پنالتی نداشت.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.