منو

اعلام نامزدهای بخش مسابقه داستانی و مستند جنگ نرم جشنواره عمار

دبیرخانه یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار نامزدهای بخش مسابقه «داستانی» و مستند «جنگ نرم و جبهه فرهنگی» را معرفی کرد.

۱۹ دی ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از ایمنا، دبیرخانه یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار نامزدهای بخش مسابقه «داستانی» و مستند «جنگ نرم و جبهه فرهنگی» را معرفی کرد.

هیئت داوران یازدهمین جشنواره عمار در بخش مسابقه «داستانی» متشکل از هوشنگ توکلی، حامد بامروت‌نژاد، سعید مستغاثی، داود مرادیان و سیدناصر هاشم زاده در بخش داستاین کوتاه «جبران می‌کنم به کارگردانی جمال احمدی، «اژدها لازم می‌شود» به کارگردانی سامان غنائمی،«مینی بوس» به کارگردانی ابوذرحیدری، «تاول» به کارگردانی محمد اسفندیاری، «پیشکش» به کارگردانی سجاد معارفی، «پرستار» به کارگردانی حسین دارابی، «فضابازی» به کارگردانی روزبه شمشیری و در بخش داستانی بلند و نیمه‌بلند، آثار «دیپورت» به کارگردانی امیر سجاد حسینی، «سه سپیده» به کارگردانی رحیم طوفان، «پیله و پروانه» به کارگردانی محمد صالحی نژاد، «سوزگلاویژ» به کارگردانی یاسمن نصرتی و «دختر الهام» به کارگردانی دانش اقباشاویرا به عنوان نامزدهای کسب جایزه در این بخش معرفی کردند. همچنین در بخش قاب اول نیز «لیاخوف» به کارگردانی امیرعلی مروج و «الرد القاسم» به کارگردانی محمدامین عامری فلیحی، آثار نامزد دریافت جایزه معرفی شدند.

هیئت داوران جشنواره در بخش مسابقه مستند «جنگ نرم و جبهه فرهنگی» آقایان محمد شجاعیان زنجانی، کمیل خجسته و حجت‌الاسلام حمید مشهدی آقایی «آزادمرد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی خانه طلاب جوان قم»، «ابر قهرمان و فراتر از آن» به کارگردانی محمدحسن یادگاری، «آرمون» به کارگردانی فاطمه توسلی نژاد، «سونامی بی‌پدری» به کارگردانی محمد خوشدل‌فر، «تروکاژ» به کارگردانی محمدهادی نعمتی، «بلاگردون» به کارگردانی حسین علی مددی و «یکی از ما» (متولدین دره پنج شیر) به کارگردانی یونس راشدی و همچنین در قسمت «قاب اول» این بخش، «بلاگردان» به کارگردانی ایمان ایزی، «پای پیاده» به کارگردانی هادی زهره کاشانی را به عنوان آثار نامزد برای کسب جایزه یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار اعلام کردند.

برگزیدگان دو بخش «برنامه تلویزیونی» و مستند «جنگ نرم و جبهه فرهنگی» امشب در ویژه‌برنامه تلویزیونی جشنواره که از ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه افق به روی آنتن می‌رود، معرفی و تقدیر می‌شوند.

گفتنی است با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، براساس اعلام دبیرخانه جشنواره، از ۱۱ تا ۱۹ دی‌ماه، آثار منتخب جشنواره در بخش‌های «مستند»، «داستانی»، «پویانمایی»، «نماهنگ»، «فیلم ما» و «کلیپ و موشن‌گرافیک»، از طریق سایت عماریار به نشانی Ammaryar.ir به نمایش درمی‌آیند. تماشای این آثار که به مدت ۲۴ ساعت در سایت، نمایش داده می‌شود، بدون هزینه حق اشتراک و رایگان است و اینترنت مصرفی هم برای مخاطبان نیم‌بها حساب می‌شود.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 7 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.